اقتصادی

بعضی محدودیت‌های زیرساختی، سرمایه گذاری در خمین را قفل کرده است

خبر فوری/مرکزی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: در خمین به واسطه بعضی از محدودیت‌های زیرساختی، تقریبا سرمایه گذاری قفل شده است.

علیرضا نظری، دوم شهریور در آیین بهره‌برداری از ایستگاه برق ۶۳ کیلو ولت شهید والانژاد خمین اظهار کرد: سرمایه گذاری، مستلزم تامین زیرساخت‌ها و امکانات توسط دولت است که برق، گاز، برق و زمین از زیرساخت‌های اصلی است.

وی با بیان اینکه در خمین به واسطه بعضی از محدودیت‌های زیرساختی تقریبا سرمایه گذاری قفل شده است گفت: خط لوله گاز ۲۴ اینچ دلیجان به خمین هنوز به جریان نیفتاده و با کمبود گاز در شبکه مواجه هستیم و متاسفانه هیچ سرمایه گذاری در بخش گاز انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در بحث برق نیز سرمایه گذاری بسیاری کم است تصریح کرد: پست ۴۰۰ کیلو ولت سال‌هاست در دست اقدام است و بایستی زودتر پایان پذیرد. مشکل تامین برق برای سرمایه گذاران را داریم که امیدواریم با راه اندازی پست ۴۰۰ کیلوولت به نیاز سرمایه گذاران در منطقه پاسخ مثبت دهیم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز با راه اندازی پست ۶۳ کیلو ولت در این نقطه بخشی از نیاز برق منطقه تامین می‌شود و با تکمیل پست ۴۰۰ و پست ۶۳ قورچی باشی در تامین برق به عنوان زیرساخت مطمئن پاسخگوی سرمایه گذاران در خمین خواهیم بود.

انتهای پیام 

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.