اخبار جامعه

تعیین تکلیف شهردار بومهن در انتظار رفع اختلاف مجلس و دیوان عدالت

استاندار تهران تاکید کرده است که انتصاب شهردار بومهن در انتظار حل اختلاف مجلس و دیوان عدالت است.

به گزارش خبر فوری، محسن منصوری در کنار طرح دهه فجر پردیس گفت: با تشکر از چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ بر 1197 میلیارد تومان آماده راه اندازی پروژه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و عمرانی است. در استان تهران.”

وی با اشاره به افتتاح مرکز اورژانس در شهرستان پردیس افزود: از پروژه های تدارک دیده شده برای ایام دهه فجر بیش از 12 میلیارد تومان در حوزه اقتصادی و حدود 10 میلیارد تومان در حوزه عمرانی محقق شده است. “

وی در ادامه بیان کرد: در این شهرستان بیش از 2.4 میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح و بهره برداری است که از این میزان 1900 میلیارد تومان پروژه عمرانی و بیش از 500 میلیارد تومان پروژه های اقتصادی است که زمینه اشتغال قابل توجهی را برای اهالی و جوانان پردیس فراهم می کند. . همراه شهر می آید از پروژه های عمرانی پردیس، شاخص ترین پروژه مسکن آنلاین است که به مالکان بیش از 2000 واحدی که هم اکنون آماده بهره برداری هستند، واگذار شده است.

وی تاکید کرد: در بازدید امروز سه پروژه شامل یک پروژه تولید اقتصادی با اشتغال 200 نفر و یک پروژه آموزشی فاز 5 مسکن آنلاین پردیس توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس افتتاح شد. پروژه سوم افتتاح دومین مرکز اورژانس در شهر پردیس است که توسط شورای شهر پردیس ساخته و به مرکز اورژانس شهری و استانی تهران تحویل داده شد.

انتصاب شهردار بومهن در انتظار حل اختلاف مجلس و دیوان عدالت است.

استاندار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به دلایل تاخیر در معرفی شهردار بومهن گفت: از شش شهر بدون شهردار استان تهران، پنج شهر اختصاص یافته و کار و رایزنی های لازم انجام شده است. برای شهردار این شهر حضور دارد و منتظر حل اختلافات حقوقی مجلس و دیوان عدالت است.

وی افزود: پرونده شهرستان بومهن نسبت به شهرستان ها پیچیده تر و قانونی تر بود و حل موضوع از عهده فرمانداری خارج است و منتظر اعلام رای هستیم. این پرونده اکنون قانونی است. در صورتی که هفته آینده مجلس و قوه قضائیه درباره شهردار بومهن رای قطعی ندهند، فرماندار به نمایندگی از شورا شهردار بومهن را منصوب می کند.

تعداد مبتلایان به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در استان تهران رو به افزایش است

منصوری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به افزایش روزافزون بیماران مبتلا به امیکرون گفت: وضعیت تاج در استان تهران بسیار گسترش یافته و در هفته های اخیر شیوع و گسترش این ویروس بسیار بالا بوده است. تعداد بستری ها و مراجعه کنندگان بسیار زیاد است و سویه Omicron با محدودیت ها کنترل نمی شود و تنها راه مراقبت از آن رعایت نکات بهداشتی و تزریق نوبت سوم واکسن است.

وی ادامه داد: تحقیقات علمی حاکی از آن است که تزریق واکسن، شانس و احتمال ابتلا به عروق بیماری کرونا را تا 5 برابر کاهش می دهد و از هموطنان می خواهیم و انتظار داریم هر چه سریعتر دوز سوم را تزریق کنند.

وی افزود: تعداد تزریق واکسن در هفته گذشته 32 درصد افزایش داشته است و این آمار برای ایمنی جمعی و عمومی در استان باید بالای 90 درصد باشد.

انتهای پیام/