اخبار جامعه

گلایه نماینده مجلس ازحواشی مربوط به یک انتصاب/خارج کردن جوان انقلابی از مدار خدمت پسندیده نیست

خبر فوری/ گلستان دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان در فضای مجازی را تقبیح کرد و گفت: چرا باید به یک نیروی جوان و انقلابی تهمت بزنیم؟

رمضانعلی سنگدوینی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار داشت: فعالیت در آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای مشابه نیازمند مدیریت جهادی رئیس سابق وقت دانشگاه علوم پزشکی گلستان است. مأموریت آنها کارهای زیادی انجام دادند و انجام دادند و در ایام ولیعهد نیز تلاشهای خوبی از خود نشان دادند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه این سمت ثابت نبوده است، افزود: در دوره مدیریت باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیریم. در شهر، خود دانشگاه و استان گلستان و همه نیاز به کمک دارند.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان ادامه داد: چرا باید به یک نیروی جوان انقلابی تهمت بزنیم و بخواهیم آن را از خدمت خارج کنیم؟ همه ما باید به دکتر گل فیروزی کمک کنیم تا به عنوان رئیس سابق علوم پزشکی در دانشگاه گلستان مدیریت خوبی از خود نشان دهد، همچنین باید افرادی مانند گل فیروزی را برای ارائه خدمات خوب در کشور تربیت کند.

وی افزود: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی گلستان آمادگی حمایت از دانشگاه علوم پزشکی را داریم، اگرچه اقدامات بسیار خوبی در کشور انجام شده است اما گلستان توسعه چندانی نداشته است که این امر باعث حل مشکلات اقتصادی و سبک زندگی نیز می شود. چالش ها و مسائل.

من باید بگویم؛ طی روزهای اخیر ابهاماتی در فضای مجازی درباره انتصاب و عضویت سعید گل فیروزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان به وجود آمده و شعبه های زیادی در فضای مجازی داشته اند.

انتهای پیام/