اخبار عمومی

۷۰۰۰ میلیارد تومان مصوبات سفر دولت به استان بوشهر ابلاغ شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد محمدی‌زاده چهارشنبه شب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با تأکید بر تسریع در جذب اعتبارات در تکمیل طرح‌ها اظهار داشت: بر اساس مصوبه سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت، تا پایان دولت سیزدهم طرح‌های تدوین شده باید تکمیل شود.

وی با اشاره به مصوبه دور اول سفر رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: در دور اول سفر رئیس جمهور یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پس از تصویب در جلسات تخصصی در مرکز کشور از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد و طرح‌های آن در شورای برنامه‌ریزی استان نیز برای اجرا مصوب شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اضافه کرد: در این سفر چهار هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان به‌عنوان تعهدات وزارت نفت و یک‌هزار میلیارد تومان تعهدات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای اجرای طرح‌های مصوب هیئت دولت به تصویب رسید.

محمدی‌زاده از ابلاغ هفت هزار میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مجری طرح‌های مصوب شده ۲۰ ماه فرصت دارند این اعتبارات در تکمیل طرح‌ها جذب کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی باید ماهانه ۳۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ابلاغی را در اجرای طرح‌ها هزینه کنند و تا پایان دولت سیزدهم همه طرح‌ها تکمیل و افتتاح شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: همه طرح‌های عمرانی و اعتبارات آن در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر مصوب شده است.