اخبار عمومی

صندوق توسعه و عدالت در استان‌ها ایجاد می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، منصور آرامی در مراسم گرامیداشت هفته کارگر و کارگر که با حضور بسیجیان کارفرمایان، کارگران، مدیران و فرماندهان هرمزگان همراه بود، اظهار داشت: امسال حکومتی انقلابی و مردمی محسوب می شود. موضوع تحقق شعار سالانه در جامعه باید بیش از سال های گذشته جدی گرفته شود و همه دستگاه ها اعم از مجلس، دولت، قوه قضائیه، نیروهای مسلح و هر بخشی از کار کمک کنند تا به سرانجام خوبی برسد. شعار.

وی افزود: در راس دولت انقلابی فرصتی استثنایی و طلایی است که باید از آن برای تحقق شعار سال که منطبق با نیاز کشور است استفاده کنیم، بنابراین موضوعاتی که بر دیوار است همان موضوعات است. در شعار سالانه مطرح شده است.

نماینده شورای مشورتی مجلس شورای اسلامی بندرعباس، قشم، خمیر، حاجی آباد و ابوموسی گفت: امروز دیگر پذیرفتنی نیست که جوانان در استانی محصور که مهارت زیادی در دل دارند بجنگند. با توجه به بیکاری، باید استان را به دست کارآفرینان سپرد و با فعال سازی کارآفرینی در جهت کاهش بیکاری گام برداشت.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی همواره به دنبال حل مشکلات جامعه است و امسال در قانون بودجه 1401 اعتبار خوبی به اجرای پروژه ها برای رفع نواقص داده است و اجرای آنها قطعا کاهش می دهد. کاستی ها

آرامی یکی از کارهای خوبی که بر اساس پیشنهاد دولت در استان ها اجرا می شود، ایجاد صندوق توسعه و عدالت استانی است که تشکیل آن قطعا می تواند به برقراری عدالت اجتماعی و کاهش فقر در استان ها کمک کند.