اقتصادی

مشکلات ارزی و تحریم‌ها اجازه غلبه بر گرانی‌ها را نمی‌دهد

عضوکمیسیون مشاور عمرانی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر با تولید کالاهای صادرات محور زمینی برای افزایش درآمد کشور ندهیم نمی توانیم بر گرانی کالا و تورم فائق آییم.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با خبر فوری، درباره ریشه تورم و تورم در جامعه و راهکارهای کاهش آن، اظهار کرد: مهم ترین نکته این است که مشکلات اقتصادی کشور و تاثیر تورم در هر حوزه ای به یکدیگر مرتبط است. ” بنیان اقتصادی کشور زمانی تقویت می شود که درآمد کشور افزایش یابد و زمانی که چرخه تولید کشور رونق بگیرد و شاهد تولید کالاهای باکیفیت و صادرات محور باشیم درآمد کشور افزایش می یابد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر تعاملات اقتصادی نقش موثری در صادرات کالا و افزایش درآمد کشور خواهد داشت. اگر این زنجیره به خوبی پیش برود، ما می توانیم روی پای خود بایستیم و تورم را در سطح جامعه کنترل کنیم و قیمت کالاها را به نفع مصرف کننده مدیریت کنیم.

فیروزی پوربادی تصریح کرد: از یک سو مشکلات ارزی کشور و از سوی دیگر تحریم ها از جمله عواملی است که دست به دست هم داده و ما را از گرانی کالا باز می دارد. در این راستا باید اقداماتی برای مهار تورم و غلبه بر تورم انجام شود.

انتهای پیام/