اقتصادی

جزئیات خدمات توسعه کسب‌وکارها در سازمان پژوهش‌های علمی‌وصنعتی ایران

معاون بازرگانی و بازرگانی پارک فناوری پژوهشگاه علوم و صنعت ایران از ایجاد زیرساخت برای ارائه خدمات توسعه کسب و کار به بنگاه های دانش بنیان خبر داد.

دکتر روزبه عباس زاده در گفت وگو با خبر فوری وی اعلام کرد: علاوه بر اختصاص فضای فیزیکی به فناوران در پارک علم و فناوری پژوهشگاه علم و صنعت ایران، لازم است حمایت ها و تسهیلات مختلفی برای انجام کار آنها فراهم شود.

وی گفت: به دلیل اینکه این سازمان دولتی است و تخصص لازم برای توسعه کسب و کار خود را نداریم، مرکز «خدمات بازرگانی و توانمندسازی» ایجاد کرده ایم.

عباس زاده با اشاره به ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان در این مرکز تصریح کرد: در این مرکز افراد دلال علم و فناوری هستند و این کارگزاران با در اختیار قرار دادن فضای فیزیکی به شرکت ها در زمینه های مختلف مشاوره و خدمات ارائه می کنند. . .

معاون بازرگانی و بازرگانی پارک فناوری پژوهشگاه علم و صنعت ایران افزود: برای ایجاد نظم باید سامانه نوبت دهی ایجاد شود.

وی از خدمات این مرکز به بیمه، مالیات، فروش و صادرات و همچنین خدماتی مانند طراحی دفتر، کارآموزی، مالکیت معنوی و تبلیغات اشاره می کند.

عباس زاده با بیان اینکه این کارگزاران از بخش خصوصی هستند، تصریح کرد: در فاز اول این خدمات به شرکت های مستقر در پارک فناوری پژوهشگاه علم و صنعت ایران به صورت رایگان ارائه می شود.

معاون بازرگانی و بازرگانی پارک فناوری پژوهشگاه علم و صنعت ایران با بیان اینکه تاکنون حدود 150 شرکت در این پارک ایجاد شده است، گفت: از این 100 شرکت دانش اولیه کسب شده است.

انتهای پیام/