لطفی: زاهدی‌وفا گزینه مناسبی برای وزارت کار است

لطفی: زاهدی‌وفا گزینه مناسبی برای وزارت کار است

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس زاهدی اوفا وی را کاندیدای مناسبی برای تصدی پست وزارت کار دانست و گفت: اگر آقای زاهدی وفا وزیر شود باید مسائل اجتماعی وزارت کار را جدا کند. مشکلات اقتصادی آن

حسن لطفی در گفت وگو با خبر فوری، اظهار کرد: آقای زاهدی اوفا پیش از این معاون وزیر اقتصاد بوده اند، بنابراین با دستگاه اجرایی آشنایی کامل دارند و شناخت کافی از بدنه اجتماعی کشور دارند، بنابراین فکر می کنم کار خوبی است. فرصت.”

وی با بیان اینکه چالش هایی در وزارت کار وجود دارد، تصریح کرد: شکست صندوق های بازنشستگی کشور یکی از مواردی است که باید جدی گرفته شود و آقای زاهدی وفا باید صندوق ها را از بحران نجات دهند که کار سختی است.

این معاونت همچنین گفت: صندوق ها چالش های خود را دارند. یکی از چالش ها این است که از 17 صندوق تنها دو صندوق صندوق قانون دارند و بقیه فاقد قانون هستند. همچنین شاخص‌ها در شیوه‌های طبقه‌بندی افراد جامعه نادرست است و باید شاخص‌ها اصلاح شود.

لطفی چالش بعدی را در زمینه اشتغال و ضعف زیرساخت های اشتغال دانست و گفت: لازم است آقای زاهدی وفا مشکلات اجتماعی وزارت کار را از مشکلات اقتصادی ناشی از مشکلات اجتماعی و اقتصادی متمایز کند. حقوق بازنشستگی وجوه جمع شده است و این یک چالش بزرگ برای وزارت کار است.

انتهای پیام/