اخبار عمومی

افزایش دانش دستگاههای مرتبط با زلزله در پایتخت در دستور کار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حامد یزدی آنلاین شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در راستای آمادگی برای برگزاری جلسه آموزشی زلزله در سالن کوه نور گفت: این جلسه به منظور آموزش آمادگی در برابر زلزله برگزار شد.

وی با بیان اینکه این نشست به همت هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد و دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل متحد جمهوری اسلامی ایران و با همکاری سازمان مدیریت بحران برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این رزمایش بررسی هماهنگی ها و کمک های بین المللی است. این یک فاجعه بزرگ است.

مدیرکل مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: این نشست با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف دولتی و نهادهای مختلف سازمان ملل متحد برگزار شد.

یزدی آنلاین ضمن تاکید بر دانش دستگاه های مدیریت بحران کشور و دستگاه های بین المللی و عملکرد نظام بین الملل در مقابله با زلزله، گفت: همکاری های انسانی در مواقع بحران باید با وجود سیاسی کاری و تحریم های ظالمانه غرب علیه کشور ادامه یابد. ایران.”

وی ظرفیت های استان تهران را در مواجهه با مخاطرات طبیعی مانند زلزله عنوان کرد و گفت: در عین حال باید تلاش کنیم آمادگی و هماهنگی را در همه حال افزایش دهیم. تهران با توجه به تراکم بالای جمعیت نیازمند آمادگی همه جانبه برای مقابله با بلایای طبیعی است و در این راستا افزایش آگاهی از دستگاه های مرتبط با زلزله در استان تهران در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، جلسه آموزشی زلزله با همکاری هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران برگزار شد.