اخبار ورزشی

خبر باورنکردنی از فدراسیون فوتبال؛ هدست و اسپری هنوز خریداری نشده است!

فوتبال ایران هنوز به VAR مجهز نشده است و تاسف‌بارتر این است که برخی از تیم‌های داوری هدست رادیویی ندارند و ارتباط آن‌ها در بعضی از بازی‌ها کلامی است و در برخی از بازی‌ها هم داوران از هدفون استفاده می‌کنند.

آفتاب‌‌نیوز :

با گذشت ۴ هفته از این فصل از بازی‌های لیگ برتر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوبه‌ای داشتند که بر اساس این مصوبه نهادی که باید هدست و اقلام مورد نیاز داوران را تهیه کند، مشخص شد.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع گفت: «امروز مصوب شد سازمان لیگ فوتبال درباره تأمین اقلام مورد نیاز داوران از جمله هدست و اسپری در فصل جاری اقدام کند. بر اساس نظر کارشناسی کمیته داوران و مجموعه اجرایی فدراسیون فوتبال نسبت به تأمین این اقلام اقدام خواهد شد. این موضوع در یک بازه زمانی مشخص انجام خواهد شد و ما شاهد این خواهیم بود که سیستم‌های جدید در اختیار داوران قرار می‌گیرد.»

با این مصوبه مشخص شد اگر در گذشته تیم‌های داوران هدست رادیویی در اختیار نداشتند به این خاطر که مشخص نبود هدست را باید چه کسی تهیه کند. فدراسیون فوتبال؟ کمیته داوران؟ سازمان لیگ یا…؟

این مصوبه آنقدر عجیب است که کافی است بدانید در همسایگی‌مان عربستان درخواست برگزاری بازی‌های جام جهانی در سال ۲۰۳۰ را داشته است! 

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.