اخبار جامعه

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی فرهنگیان

قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان از اول تیرماه آغاز شد و طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش امروز پایان مهلت ثبت نام متقاضیان است که در دو نوبت تا 10 تیر تعیین شده بود.

به گزارش خبر فوری، مقدم زاده رئیس اداره رفاه و پشتیبانی عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام متقاضیان استفاده از بیمه تکمیلی درمان از مرز یک میلیون و 300 هزار نفر گذشت و آخرین مهلت ثبت نام دانش آموزان برای استفاده از بیمه تکمیلی درمان است. خدمات بیمه درمانی امروز 31 جولای است.

وی همچنین از فرهنگیان خواست در صورت تمایل به آدرس https://apps1.dana-insurance.ir/ مراجعه و اطلاعات خود و افراد تحت تکفل خود را در سامانه ثبت کنند و در مدت باقی مانده از خدمات بیمه ای تکمیلی استفاده کنند.

مبلغ حق بیمه و زمان ثبت نام بیمه تکمیلی

در بیمه تکمیلی درمان 1401 آمده است که با توجه به انعقاد قرارداد بین شرکت بیمه دانا و وزارت آموزش و پرورش از تاریخ 1 تیر 1401 لغایت 1 تیر 1402، بیمه گر موظف به پرداخت هزینه های مربوطه می باشد. بیمه شده مبادله برای انجام تعهدات بیمه گر.

در سند مذکور مقرر شده است که قرارداد کلیه مناطق بیمه ای از تاریخ 1 تیر 1401 توسط Dana Aseguru Compainia اجرا شود. بر اساس مفاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان، کلیه کارکنان شاغل (رسمی، پیمانکاری و پیمانکاری) به همراه افراد تحت تکفل خود می توانند به ازای هر نفر ماهانه 2750000 ریال (مبلغ 916000 ریال) حق بیمه پرداخت کنند. ، حق الزحمه کارمند و مبلغ 1834000 ریال به ازای هر نفر حق دستگاه) مشمول می باشد.

– افراد تحت تکفل بیمه گر اصلی: فرزندان بیمه گر اصلی، همسر یا همسر دائم و والدین کلیه کارکنان و همسران و فرزندان کارکنان زن.

نکته مهم : لازم به ذکر است حق بیمه ماهانه والدین کلیه کارکنان و همسران کارکنان زن شامل هیچ قسمتی از دستگاه نمی باشد و حق بیمه مربوطه به طور کامل از حقوق بیمه شده بیمه اولیه کسر خواهد شد.

– کارکنان نهادهای تابعه از جمله سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، نهضت سوادآموزی، سازمان توسعه مشارکت های مردمی، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، دانشگاه شهید رجایی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و … مانند سال های گذشته. و بیمه – به شرط تامین و پرداخت 100 درصد حق بیمه قابل پوشش هستند.

– ادارات آموزش و پرورش استان ها و مناطق کشور باید تمهیداتی را پیش بینی کنند تا کارگران بتوانند حداکثر تا 31 تیرماه سال جاری اطلاعات خود را در سامانه بیمه ثبت کنند و مبنای آن قرار گیرد. حذف حق بیمه تعیین شده برای هر یک. بیمه شده و پس از کسر حق بیمه مربوطه به حساب اعلام شده توسط بیمه گر وارد شود.

– کارمندان باید همسر و فرزندان را بدون حق انتخاب تحت پوشش قرار دهند در غیر این صورت بیمه گذار قادر به پوشش افراد اختیاری نخواهد بود. مسئولیت پرداخت مابه التفاوت مبلغ بیمه شده از مبلغ بیمه شده بر عهده ادارات کل آموزش و پرورش استان ها می باشد.

بدیهی است انعقاد هرگونه قرارداد با سایر شرکت های بیمه و خارج از توافقات اعلام شده ممنوع می باشد. همچنین با توجه به اهمیت موضوع، لازم است در هر اداره کل آموزش و پرورش و منطقه تابعه، افسران فناوری اطلاعات، کارشناسان دفتر بودجه و کارشناسان مالی در امور مربوط به قرارداد (بهزیستی) با مسئولین اجرایی همکاری داشته باشند. و بخش های پشتیبانی).

انتهای پیام