اخبار عمومی

احیای اعتماد مردم به انقلاب ضرورت مهم تبلیغ دینی در جامعه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید حامد عاملی شامگاه سه شنبه در همایش «طلایه داران تبلیغ» با تبریک سالروز ولادت حضرت ولیعصر (عج) در سخنانی اظهار کرد: روحانیون در خط مقدم صیانت از انقلاب و نظام هستند و باید با جهاد تبیین در احیای اعتماد مردم به انقلاب تلاش کنند.

وی گفت: دشمن در صدد ایجاد شبهه در کارآمدی نظام بوده و با القای ناکارآمدی مسئولین نظام اسلامی، بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد می‌کنند که در این میان تلاش مسئولین برای خدمت به مردم و نیز تبیین اهداف دشمن و احیای اعتماد مردم به انقلاب می‌تواند در رفع این توطئه مؤثر باشد.

استاندار اردبیل در ادامه تولید را اصلی‌ترین مسئله در رونق اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری همواره بر مسئله تولید تاکید داشته و این امر نشان از راهبری بودن آن در رونق چرخه اقتصادی کشور است که با ساختارسازی مناسب برای تولید و حمایت از فعالان این عرصه، مشکلات اقتصادی رفع خواهد شد.

سید حامد عاملی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ دینی در جامعه افزود: در حوزه فرهنگ باید از دغدغه مندان و کنشگران فرهنگی حمایت کنیم تا در جامعه فعالیت‌های شاخص و اثرگذار انجام شود.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ در جنگ تمام عیار هستیم، بر هوشیاری بیشتر فعالان عرصه فرهنگی تاکید کرد: کارهای فرهنگی نباید منحصر به برگزاری همایش، نشست یا کنگره باشد بلکه گرایش به سمت برنامه‌های اثرگذار برای نسل جوان در حوزه حجاب و عفاف، خانواده و آسیب‌های اجتماعی می‌تواند در ترویج فرهنگ دینی در جامعه مؤثر باشد.