اقتصادی

در حوزه صنعت نفت و گاز به آینده امیدوار هستیم

خبر فوری/خوزستان نماینده اهواز در شورای اسلامی گفت: دیپلماسی انرژی در وزارت نفت و همچنین تولید امنیتی، فروش نفت، تامین مواد اولیه پتروشیمی و سایر مباحث در حوزه نفت و نفت برگزار شد. در دولت سیزدهم صنعت گاز حل شده است.

مجتبی یوسفی در گفت وگو با خبر فوری، با اشاره به رفتار وزارت نفت در سال پایانی دولت سیزدهم، اظهار کرد: به دلیل تحریم های ظالمانه علیه ایران و همچنین عدم سرمایه گذاری دولت قبل در این منطقه. توسعه، بهسازی و نوسازی تأسیسات نفتی نگران این بودند که ما بتوانیم نفت بفروشیم و نفتی برای فروش نداشته باشیم.

وی افزود: مجلس نیز نگران مشکلات تامین خوراک پتروشیمی ها و تامین 230 میلیون مترمکعب گاز برای تامین نیاز نیروگاه ها و واحدهای پتروشیمی بود و نگرانی برای تامین خوراک نیز وجود داشت. برای سایر بخش های نفت

نگرانی ها با دیپلماسی وزارت نفت برطرف شده است

نماینده اهواز در شورای اسلامی گفت: با تلاش وزارت نفت و دیپلماسی انرژی در این حوزه، خوشبختانه با مدیریت ایمن و تولید نفت در کشور، این نگرانی ها و نگرانی ها برطرف شده و امیدواریم. آینده

یوسفی با اشاره به حضور صنعت نفت ایران در برخی از کشورهای جهان گفت: صادرات خدمات فنی و مهندسی نفت به برخی کشورها از جمله کشورهای آمریکای لاتین می تواند منشأ تأثیر و برکات خوبی در آن کشورها باشد. برای ایران و این موضوع نشان از رفتار خوب وزارت نفت در سال گذشته دارد.

وی تصریح کرد: وزارت نفت در دو جبهه مبارزه و تلاش می کند تا از تحریم ها دوری کند و قدرت داخلی را در بحث های تخصصی جایگزین کند و انحصار کشورهای خارجی را بشکند.

انتهای پیام