اخبار سلامت

برگزیدگان انتخابات نظام پرستاری با تمام توان مشکلات جامعه پرستاری را پیگیری و رفع کنند

رئیس هیأت نظارت مرکزی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری ابراز امیدواری کرد که در نهایت افرادی در این انتخابات پیروز شوند که بتوانند مشکلات جامعه پرستاری را پیگیری و مرتفع کنند.

به گزارش خبر فوری، دکتر علیرضا رحیم نیا، در حاشیه بازدید از محل های اخذ رای ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری، گفت: امیدواریم افرادی انتخاب شوند که بتوانند مشکلات جامعه پرستاری را پیگیری و رفع کنند چرا که به اعتقاد بنده، پرستاران ملائک خدا در زمین در قالب انسان هستند که در بیمارستان‌ها خدمت می‌کنند.

وی افزود: در این دوره انتخابات نظام پرستاری با راه‌اندازی سامانه صحت رأی، بر فرآیند رأی گیری در سه مرحله به صورت الکترونیکی نظارت می‌شود و هیچگونه تخلفی صورت نمی‌گیرد.

رئیس هیأت نظارت مرکزی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری افزود: در این دوره سعی شد تا تمام کاندیداها حتی الامکان در انتخابات حضور داشته باشند ولی بعد از بررسی‌های مختلف ١٠٨ نفر رد صلاحیت شدند که از این تعداد ٩٨ نفر اعتراض داشتند که بعد از بررسی اعتراض ها ٤٨ نفر مجددا تایید صلاحیت شدند.

بیشتر بخوانید:‌

راه‌اندازی سامانه سراسری کنترل صحت رأی در انتخابات نظام پرستاری

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری از صبح امروز در سراسر کشور آغاز شده و تا ساعت ٢٠ امشب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.