اخبار جامعه

بهبود کیفیت و خدمات ثبت‌احوال

بهبود کیفیت ثبت نام و خدمات

قانون جهش تولید دانش بنیان برخی سازمان ها را مجبور کرده است تا حد امکان از توان شرکت های دانش بنیان و خلاق برای رفع چالش های خود و بهبود خدمات به شهروندان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری خبر فوری; بر اساس یکی از قوانین این قانون، سازمان ثبت موظف است با بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، کیفیت و تنوع خدمات ارائه شده به شهروندان را در راستای استفاده از روش ها و ابزارهای نوین ارتقا دهد. تایید هویت، از نظر تولید. بازنگری و ارتقاء بدنه بررسی کارت هوشمند و تجهیزات صدور تراشه و شناسنامه، تولید اسکنر اثر انگشت و عنبیه چشم، ابزار پردازش تصویر و تصویر جهت شناسایی و کشف جعل و تولید تجهیزات امنیتی و ذخیره سازی. کلیدها و گواهینامه های الکترونیکی
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز باید توانمندی های شرکت های دانش بنیان در این حوزه ها را معرفی کند و در صورت لزوم با استفاده از ابزارهای پشتیبانی خود، فرآیند نصب تجهیزات را تسریع بخشد.
قانون جهش تولید دانش بنیان نقطه شروع تحول صنایع دانش بنیان و خلاق است، مقررات مصوب در این قانون با هدف توسعه بخش‌های مختلف اکوسیستم فناوری و نوآوری از بخش سرمایه‌گذاری و زیرساخت است. تولید محصولات دانش بنیان و خلاق با استفاده از اختیارات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای بدید 0 رای مخالف