اخبار ورزشی

با عزم و اراده ، من به دنبال موفقیت برای ایران هستم / تعهد من به 80 میلیون هوادار بسیار زیاد است + عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بورنا و براساس وب سایت رسمی فیفا ، تیم ملی فوتبال ایران یکی از تیم های حاضر در جام جهانی در سال های اخیر بود و در کارنامه جام جهانی 2014 در برزیل با کارلوس کی‌روش شرکت کرد و اولین تیم آسیایی بود که به مقام قهرمانی رسید. جام جهانی 2018 روسیه.

تیم ملی ایران نتوانست با نتیجه خوبی مقابل اسپانیا ، پرتغال و مراکش به مرحله بعدی جام جهانی راه یابد.

به دنبال عزیمت کارلوس کی‌روش ، فدراسیون فوتبال ایران مارک ویلموت بلژیکی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد ، اما پس از نتایج ناامیدکننده در دور مقدماتی جام جهانی در آسیا ، این مربی تغییر کرد و اکنون توسط دراگ اسکوچیچ مربیگری شده است.

اسکوچیچ گفت: “این یک افتخار بزرگ برای رهبری ایران است.” تعهد من به 80 میلیون ایرانی که از تیم ملی حمایت می کنند بسیار زیاد است. من آماده رأی دادن به این پروژه هستم و آن را با عزم و اراده عالی دنبال می کنم.

اسکوشیچ در گفتگو با فیفا

این بازیکن 51 ساله که دوران مربیگری خود را در باشگاه هایی در کرواسی و کشورهای حوزه خلیج فارس گذراند ، اکنون علی رغم عدم تجربه ملی ، مربی ایران است. انتخاب بالایی از بازیکنان برای انجام فلسفه خود داشته باشید. با این حال ، نکته منفی این است که شما برای اجرای ایده های خود زمان محدود دارید.

اسکوچیچ گفت: “ما به دنبال بازیکنان جدیدی هستیم که بتوانند به فهرست تیم ملی اضافه شوند.” من یک ایده واضح دارم که چه چیزی برای بهبود عملکرد ما لازم است.

البته ایران در حال حاضر بعد از 2 شکست در رده سوم گروه C قرار دارد و سرمربی تیم ملی نیز درباره خطر حذف ایران گفت: “موقعیت فعلی تیم ما بد است ، اما ما هنوز ناامید نیستیم.” از 4 بازی بعدی در خانه 3 مسابقه برگزار می شود و از طرفداران خود پشتیبانی زیادی خواهیم کرد. من همچنین معتقدم که ما گروهی از بازیکنان با کیفیت و خوب داریم. ما به همه تیم ها از جمله کامبوج و هنگ کنگ احترام می گذاریم.

ایران تاکنون 5 بار به جام جهانی رسیده است و اسکو در مورد سومین جام جهانی گفت: “ما به مردم ایران قول داده ایم که آنها به جام جهانی باز خواهند گشت و تمام تلاش خود را برای تحقق آن قول انجام خواهیم داد.”