اخبار جامعه

شیرآلات سفید بهتره یا استیل

انواع شیرآلات از وسایل مهم در هر خانه ای هستند که مورد استفاده همه اعضای خانواده قرار می گیرد. بنابراین باید مدل ها و نمونه های با کیفیت بالا تهیه شود. به عبارت دیگر این محصولات روزانه چندین بار توسط همه استفاده می شود، بنابراین توجه به نکات مهم در ساخت و انتخاب شیرآلات بهداشتی با دقت و توجه فراوان نه تنها به سهولت استفاده کمک می کند، بلکه به دلیل دوام در هزینه ها نیز صرفه جویی می کند. تبدیل شد

یکی از نکات مهم در خرید شیرآلات، انتخاب متریال، رنگ و صفحه مناسب است. به همین دلیل، بسیاری از مردم بین شیرآلات سفید و شیرآلات فولادی سرگردان هستند. بنابراین در ادامه به بررسی مزایا و معایب هر کدام خواهیم پرداخت تا بتوانیم تصمیم بهتری بگیریم.

شیرآلات سفید

به طور معمول بهترین تولیدکنندگان شیرآلات در کشور توجه ویژه ای به شیرآلات سفید در بین محصولات خود نشان داده اند. به عبارت دیگر برای مدل های مختلف شیرآلات اهرمی، شیرآلات چشمی و شیر یکپارچه محصولاتی به رنگ سفید وجود دارد. در واقع تنها تفاوت عمده این شیرآلات با سایر مدل های رایج موجود در بازار رنگ آن است که عموماً مزایا و معایب خاصی را برای این محصولات به همراه دارد. بنابراین انتخاب و استفاده از مدل های سفید روز به روز در حال افزایش است و در جاهای بیشتری دیده می شود.

ویژگی های شیرآلات سفید

این موضوعی است که ویژگی‌های شیر سفید یا به طور کلی مزایا و معایب را نسبت به تعداد قابل توجهی از مدل‌های دیگر ایجاد کرده است. بنابراین، برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آنها بهتر از شیرهای استیل هستند یا نه، باید این ویژگی ها را بدانید.

مزایای شیرآلات سفید

می توان گفت ویژگی های مثبت شیرآلات سفید باعث رشد تولید و تقاضای آن در بازار ایران شده است.

  • رنگ خاص و خاص شیرآلات سفید، انواع لکه های قطرات آب و حتی اثر انگشت را آشکار نمی کند.
  • مدل های سفید در بین اکثر افراد طرفدار دارد و با سلیقه های مختلف سازگار است. البته این مزیت به دلیل سادگی و در عین حال منحصر به فرد بودن است.
  • شیرآلات سفید در ظاهر جذابیت و زیبایی زیادی دارند و همین امر آنها را به انتخابی عالی برای هر دکوراسیونی تبدیل می کند. در نتیجه این محصولات به دو صورت مدرن و سنتی قابل استفاده و نصب هستند.
  • نحوه تمیز کردن شیرهای آب سفید بسیار آسان است. البته این موضوع به پوشش محصول یا کیفیت پوشش بستگی دارد.
  • با نشان ندادن لکه ها و اثر انگشت، در دراز مدت تازه و تمیز به نظر می رسند. به عنوان مثال، مانند شیرهای حمام، با وجود قرار گرفتن در معرض قطرات آب و رطوبت، از اثری طولانی و بادوام بهره می برند.

البته این که آیا شیرهای آب سفید این مزایا را ارائه می دهند تا حد زیادی به مواد و ساختار بدنه بستگی دارد. در این راستا محصولات ساخته شده از آلیاژ برنج نسبت به مدل های دیگر از جمله چینی و پلاستیکی بهتر بوده و طبیعتا ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

معایب شیرآلات سفید

به طور کلی اگر برای خرید شیرآلات سفید به سراغ بهترین شیرآلات ایران بروید، معایب قابل توجهی نخواهید داشت، اما به طور کلی بهتر است موارد زیر را بدانید:

  • برای شیرهای سفید با ماندگاری طولانی، فقط مواد باکیفیت مانند آلیاژ برنج باید انتخاب شود. در غیر این صورت با انتخاب چینی هیچ تضمینی در مورد دوام و مقاومت شیر ​​وجود نخواهد داشت.
  • در چند مورد و مدل، قیمت شیرآلات سفید کمی بالاتر از شیرهای کرومی است.

در نتیجه می توان گفت که بیشتر مزایا و معایب شیر سفید به نوع محصول و سازنده آن بستگی دارد.

شیرآلات استیل

انواع شیرآلات استیل از محصولات پرطرفدار بازار به شمار می روند و به همین دلیل است که شیرهای سینک، شیر توالت، شیر حمام و ماشین ظرفشویی در بسیاری از منازل یافت می شود. رنگ این محصولات مانند نقره ای یا کروم است و این مشکل مزایا و معایب زیادی را از نظر کاربری ایجاد کرده است. علاقه مندان به شیرآلات توکار معمولا از این نوع رنگ برای شیرآلات خانگی خود استفاده می کنند. برای آشنایی با بهترین تولیدکنندگان شیرآلات توکار، حتما مقاله ما را در مورد بهترین برندهای شیرآلات توکار در ایران مطالعه کنید.

مشخصات شیرآلات فولادی

گاهی اوقات یافتن مواد با کیفیت و انتخاب بهترین رنگ برای شیر آب مشکل پیچیده ای است که با کسب اطلاعات در مورد مشخصات هر مدل آسان تر می شود. با توجه به این نکته، مزایا و معایب شیرآلات فولادی از نکات مهم در انتخاب است.

مزایای شیرآلات فولادی

  • شیرآلات استیل جلوه و ظاهر نسبتا ساده ای دارند که باعث برتری آن ها نسبت به سایر مواد، رنگ ها و مدل ها برای بسیاری از افراد می شود.
  • طول عمر و دوام این محصولات بسیار عالی و مفید خواهد بود، اما نباید نقش کیفیت و برند سازنده را نیز در نظر گرفت.
  • با دانستن نحوه تمیز کردن شیرآلات، می توانید به راحتی آنها را تمیز کنید.
  • تنوع شکل ها و مدل های ساختاری شیرآلات فولادی چشمگیر است.

شایان ذکر است که هر مزیت این محصول به کیفیت مواد به کار رفته در تولید آن بستگی دارد.

معایب شیرآلات فولادی

دانستن معایب محصولات مختلف از جمله شیرآلات استیل لازمه درایت است و توجه به این امر در انتخاب و خرید بهترین شیرآلات ایران نیز صدق می کند.

  • برای خرید شیرآلات استیل باید متریال مناسب مانند فولاد ضد زنگ را انتخاب کنید تا کیفیت مورد نیاز را به محصول بدهد.
  • در برخی مدل ها قیمت شیرآلات استیل بالاست.

شیرآلات سفید بهتر است یا فولادی؟

در نهایت پس از آنالیز کامل مشخصات هر مدل، می توانید متوجه شوید که تفاوت اصلی آنها در ظاهر و قیمت است. یعنی انواع شیرآلات سفید به دلیل نوع و رنگ منحصربفردشان از نشان دادن لک و آلودگی به دور هستند اما در مورد شیرهای استیل اینطور نیست و نیاز به تمیزکاری بیشتری دارند. همچنین برای بسیاری از سلیقه ها شیرهای سفید زیباتر هستند اما انتخاب رنگ بستگی به سلیقه شخصی دارد. علاوه بر این عوامل، قیمت شیرآلات سفید در برخی مدل ها و قیمت شیرآلات استیل در برخی مدل ها بیشتر خواهد بود. در نتیجه با توجه به اولویت ها و در نظر گرفتن نکات مطرح شده، می توانید بهترین های هر کدام را خودتان تصمیم بگیرید.