اخبار عمومی

مشکل کنونی جامعه ما اغتشاش فکری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام پور ذهبی نماینده ولی فقیه استان کردستان در دیدار با روسای ادارات تبلیغات اسلامی کردستان در سنندج اظهار داشت: هر جا مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند ضربه خوردیم چون اظهار نکردیم. حقایق و اینکه از عجله و لجبازی در هر کاری دست برداریم.. از تکبر و تنبلی رها شویم.

وی خطاب به روسای ادارات تبلیغات اسلامی کردستان افزود: چندین ابزار برای موفقیت در کار مهم است و یکی از مواردی که باید برای ما مهم باشد انگیزه است.

نماینده ولی فقیه کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «راز موفقیت شما در انگیزه های شماست.» بنابراین ما باید برای موفقیت در کار خود انگیزه داشته باشیم.

حجت الاسلام پور ذهبی وی تصریح کرد: به جای اینکه وارد کار فرهنگی و اداری و کارهای اداری شویم باید انگیزه ها را بالا ببریم چرا که انقلاب ما انقلاب اراده هاست و موفقیت آمیز آن چیزی است که اراده را تقویت کند.

وی تصریح کرد: مشکل ما سردرگمی فکری است و برخی از جوانان، دانش آموزان، معلمان و اعضای حزب اللهی ما به دلیل اینکه درس نمی خوانند، اهمیت نمی دهند و در کار خود دقت نمی کنند، سردرگم هستند.

نماینده ولی فقیه کردستان ضعف اراده ها را عامل اغتشاشات فکری دانست و تصریح کرد: هرکس در هر کاری باید برنامه ریزی جامع داشته باشد.

حجت الاسلام پور ذهبی وی گفت: توکل بر خدا و توکل به وعده های الهی در جلسات مورد توجه قرار گیرد معلم ها استان نیز اعلام کرده است که چون انقلاب ما مبتنی بر آرمان ها و ارزش هاست، شکست آن آسان نخواهد بود.