اخبار عمومی

شکل گیری جامعه آینده در گرو اقدامات موثر شوراهای آموزش وپرورش است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، شهریار فولادوند عصر روز یکشنبه در دهمین جلسه شورای حکام تهران در فرمانداری تهران گفت که هیئت آموزش و پرورش تهران مقام اول کشور را در سال جاری کسب کرده است. جیری جامعه آینده به اقدامات م inثر در شوراهای آموزش و پرورش بستگی دارد.

فولادوند گفت: سیستم و ساختار آموزش بسیار پیچیده است ، هرچه آموزش در کشور ما بهتر عمل کند و چشم انداز ما بهتر باشد ، منابع بهتری در آینده خواهیم داشت.

رئیس سازماندهی و مشارکت های مردمی مدارس و مراکز غیردولتی گفت: از یک سو این شورا سعی می کند افراد را در آموزش و پرورش مشارکت دهد و از طرف دیگر در نظارت مردم تأثیر می گذارد و وظایف آموزشی را تسهیل می کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مقامات آموزش و پرورش معتقدند كه ما باید برای رسیدن به اهداف و ایجاد یك تركیب هم افزا تعامل سیستمی داشته باشیم و با این حساب مدارس و مراكز غیردولتی و مشاركت شهروندان در حال توسعه یك سیستم مشاركت كامل هستند.

وی افزود: اهداف مطلوب در سیستم تعلیم و تربیت با حمایت حداکثری شوراهای آموزش و پرورش محقق خواهد شد زیرا این شورا از قابلیت های ارزشمندی برای استفاده برخوردار است ، زیرا آموزش افراد مجموعه اقدامات گسترده ای است و همه باید در این امر مشارکت داشته باشند. آن چیز جدی و حساس خوب است.