اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس/ آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ جزیره

طبق گزارش ها شفاف، مسابقات برای فصل 21-2020 لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز (شنبه) با 4 بازی شروع می شود.

48 روز پس از پایان فصل گذشته لیگ جزیرهمسابقات برای فصل 21-2020 امروز از ساعت 16 بعد از ظهر امروز با بازی فولام و آرسنال در ورزشگاه Creon Cottage Stadium آغاز می شود. در مسابقه دوم ، کریستال پالاس از ساعت 18.30 میزبان ساوتهمپتون خواهد بود. قهرمان فصل گذشته لیورپول از ساعت 21:00 میزبان تیم جدید لیگ برتر لیدز یونایتد است و در آخرین بازی روز اول رقابت ها ، وستهام از ساعت 23:30 میزبان نیوکاسل خواهد بود.

باید دید لیورپول چه کسی فصل گذشته ، 7 هفته پس از پایان مسابقات ، قهرمان این مسابقات شد ، آیا آنها می توانند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند یا خیر؟

در 28 فصل گذشته لیگ برتر انگلیس ، در هشت فصل از فصل قبل ، قهرمانان لیگ موفق شده اند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند و دوباره عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

ریچارد مسترزمدیرعامل لیگ برتر انگلیس گفت: “ما یک فصل عالی در پیش داریم.” رقابت در بالای جدول سخت خواهد بود ، تاریخ نشان داده است که پیروزی در مسابقات متوالی بسیار دشوار است.

یکی از تیم هایی که به دنبال قهرمانی در مسابقات است ، نایب قهرمان فصل گذشته است شهر منچستر اما به احتمال زیاد در کنار شاگردان پپ گواردیولا ، منچستر یونایتد توسط اوله گونارسولشر ، مربی نروژی و مقام سوم فصل گذشته لیگ قهرمانان ، در میان سایر رقبای این عنوان زنده خواهد شد. چلسی که در این تابستان بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفته است ، دندان های خود را هم برای رسیدن به عنوان قهرمانی محکم کرده است.

فرانک لمپارد ، سرمربی آبی های لندن تیم خود را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تقویت کرده است. او بازیکنانی مانند مدافعان تیمو ورنر ، کای هاوارتز ، حکیم زیاش و بن چیلول و مدافعان تیاگو سیلوا را به خدمت گرفته است و امیدوار است که اولین کسی باشد که به عنوان بازیکن لیگ و مربی پیروز شود.

باید دید آیا لستر سیتی می تواند با گلزنی از برندان راجرز و جیمی وارد ، چالش حضور در جمع چهار تیم برتر انگلیس را در فصل گذشته تکرار کند یا خیر. و آیا ژوزه مورینیو و آرسنال ، سرمربی تاتنهام که سال گذشته مدیریت هر دو تیم را بر عهده گرفتند ، می توانند در اولین حضور کامل برای میشل آرتنا ، تاتنهام و آرسنال به لیگ قهرمانان برگردند؟

سه تازه وارد نیز در این فصل شرکت می کنند.

تیم فوتبال لیدز یونایتد پس از 16 سال با هدایت مارچلو بیلزا دوباره در بالاترین سطح پرواز قرار گرفت.

دیگر بازیکنان تازه وارد از فولام و وست برومویچ آلبیون امیدوارند که موفقیت فصل گذشته لیدز یونایتد را تکرار کنند و فصل گذشته را در 10 تیم برتر انگلیس به پایان برسانند.

علاوه بر جذب چلسی ، ستاره های بین المللی زیادی در چهره های جدید این فصل لیگ برتر انگلیس وجود دارند ، از جمله کفش طلای برزیل برنده جام جهانی 2014 در اورتون ، رودریگو مهاجم لیدز یونایتد و دونی ون دبک بازیکن منچستر یونایتد.

در کنار ستاره های نوظهور بین المللی ، ستاره های جوان انگلیسی نیز در این فصل فوتبال خود را به نمایش می گذارند.
بعد از فصلی که تعداد بازیکنان خانگی لیگ برتر نسبت به فصل قبل افزایش یافته است ، آیا بازیکنان جوانی مانند کورتیس جونز ، بوکایو ساکا ، میسون گرینوود و دوایت مک نیل می توانند نمایش های خارق العاده ای را که می توانند در فصل 2019-2020 داشته باشند نشان دهند؟

البته مهمترین تفاوت شروع فصل 21-2020 با فصول گذشته در لیگ جزیره عدم حضور هواداران تیم در سکوهای استادیوم به دلیل وقوع مرگ ویروس کرونا است.

مدیرعامل لیگ برتر که به ورزشگاه ها بازگشته است ، اظهار داشت: کمبود هوادار در استادیوم ها “مهمترین قسمت فصل جدید” است.

تفاوت دیگر فصل جدید لیگ برتر انگلیس با فصول گذشته این است که علی رغم شروع مسابقات ، پنجره نقل و انتقالات تابستانی باز است.
پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020 تا 5 اکتبر ادامه دارد و تیم ها ممکن است در هفته های باقی مانده قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در فصول قبل از شروع فصل جدید و مشخص شدن ترکیب ، تغییر کنند.

در میان شرایط نامشخص شیوع ویروس کرونا ، که 253 روز قبل از پایان فصل گذشته رخ داده است ، استادان می گویند یک چیز قطعی است.

وی گفت: “من مطمئن هستم که رقابت های این فصل لیگ برتر هیجان معمول را به همراه خواهد داشت.”