اخبار عمومی

وضعیت فعلی مدیریت شهری رشت رضایت بخش نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین، مجید عزیزی عصر چهارشنبه در چهل و چهارمین جلسه شورای شهر رشت با بیان اینکه بی ثباتی در مدیریت شهری باعث عدم پیشرفت زیرساخت ها و توسعه شهری است، گفت: وضعیت فعلی مدیریت شهری رشت مناسب نیست. .

نایب رئیس شورای شهر رشت، مسائل زیست محیطی، ترافیکی و ساخت و سازهای غیرمجاز رشت که تحت الشعاع دوران مدیریت شهری قبلی قرار گرفته است، افزود: گذشته ناشی از عدم همدلی و تعامل شهر بوده است. انباشت مشکلات جریان نیز ادامه داشته است.

وی با تاکید بر اینکه انتظار نمی رود در مدت کوتاه یک ماهه یا یک ساله همه مشکلات رشت را حل کند، افزود: این میزان هجمه و انتقاد از عملکرد مسئولان شهرداری منطقی نیست.

عزیزی گفت: برخی انتظار دارند مدیریت شهری رشت از برنامه خارج شود ریختنتبیین بودجه شورای شهر و ارائه برنامه برای اجرای پروژه های مختلف: هرگونه فعالیت عمرانی باید با پیشنهاد و حسابرسی شورای شهر انجام شود.

نایب رئیس شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه وقتی برای سرمایه گذار امنیت ایجاد کنیم می توانیم در پروژه های مختلف سرمایه گذاری کنیم، گفت: اگر بین اعضای شورای شهر اختلاف نظر وجود داشته باشد صاحبان سرمایه در رشت نخواهند بود.

رشت از اجرای بودجه 1250 میلیاردی این شهر در سال 1400 خبر داد و افزود: بودجه شهر رشت در سال جاری به 2 هزار میلیارد رسیده است.

عزیزی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران غیر بومی برای انتخاب مدیران غیر انتفاعی مضر است خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان باید تلاش کنند تا فضای بهتری برای اتحاد و همدلی برای حرکت رو به جلو و توسعه ایجاد کنند.