اخبار حوادث

محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی مهمانی ۱۰ کیلومتری تهرانی‌ها در جشن غدیر

رییس پلیس راهور پایتخت در تشریح تمهیدات ترافیکی مهمانی ۱۰ کیلومتری تهران به مناسبت عید غدیر گفت: روز جمعه از ساعت ۱۴ هرگونه تردد در مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری ممنوع می‌شود و از ۱۰ شب پنجشنبه تردد ناوگان بی آر تی در مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری ممنوع خواهد شد.

به گزارش خبر فوری، سردار محمدحسین حمیدی در باره مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری روز جمعه تهرانی‌ها گفت: مسیر اصلی این مهمانی در حقیقت مسیر اصلی تهران است که اکثر مراسم های ملی و مذهبی در ان برگزار می شود و مردم با این مسیر آشنا هستند و با توجه به اینکه شرایط ترافیکی مناسبی دارد می تواند میزبان مردم باشد.

وی افزود: پیش بینی می شود نسبت به سال گذشته شاهد حضور جمعیت بیشتری در این محدوده باشیم لذا پلیس طرح های ترافیکی را در نظر گرفته به شکلی که روز جمعه از ساعت ۱۴ روز جمعه هرگونه تردد در مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری ممنوع خواهد شد و در طول مسیر مبادی ورودی و خروجی در خیابان آزادی بسته خواهد شد. از ساعت ۱۴ روز جمعه نیز اعمال محدودیت کامل در رینگ اصلی خیابان ازادی اعمال می شود.

وی ادامه داد: شب قبل از اجرای مراسم هم از ساعت ۱۰ شب تردد ناوگان اتوبوسرانی خطوط ویژه متوقف می شود تا مسیر در اختیار عوامل اجرایی قرار گیرد. سه رینگ در اطراف محدوده برای پارک خودروها در نظر گرفته شده که شهروندان از طریق رسانه ها می توانند نزدیک ترین محل را برای پارک خودروها انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: ساعت ۱۸ تا ۲۲ شب مراسم برگزار می شود اما تا حدود ساعت ۲۳ و ۲۴ مردم در مسیر هستند لذا محدودیت ها تا زمان حضور شهروندان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.