اخبار حوادث

پلیس با تمام ظرفیت درکنار فعالان عفاف و حجاب است

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا تاکید کرد که پلیس با تمامی ظرفیت‌های خود از فعالیت و تلاش‌های فعالان حوزه عفاف و حجاب و آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت خواهد کرد و در کنار آنها خواهد بود.

به گزارش خبر فوری، سردار سعید منتظرالمهدی در دیدار با شماری از فعالان حوزه عفاف و حجاب و مدیران اجرایی مجموعه «دختران انقلاب» خطاب به حاضران گفت: دغدغه‌مندی، دینداری، استمرار و پافشاری شما عزیزان به حدود الهی در حوزه عفاف و حجاب بسیار ستودنی است. قطعا تلاش شما در حوزه عفاف و حجاب بی‌نتیجه نخواهد ماند و با عنایت الهی و استمرار و ثابت قدمی شما شاهد اتفاقات خوب در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود، اما این امر نیازمند اجرای یک برنامه‌ریزی اصولی است.

وی با اشاره به پیاده‌سازی برنامه‌ها برای پیش بردن اهداف در حوزه عفاف و حجاب در برخی مناسبت‌ها مانند اربعین حسینی (ع) گفت: مجموعه فراجا با تمامی ظرفیت‌های خود از فعالیت و تلاش‌های فعالان حوزه عفاف و حجاب و آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت خواهد کرد و در کنار آنها خواهد بود. امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس تاکید کرد: مقابله با هنجارشکنی به عنوان یک تکلیف و وظیفه بر عهده ما قرار دارد بنابراین باید با وجود برخی مشکلات و توطئه‌های پوشالی بدخواهان در کنار یکدیگر و همراه هم و با تمامی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی و خصوصا توان رسانه‌ها در این حوزه وارد عمل شویم.

بیشتر بخوانید:‌

هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند در مقابل آنان خواهیم ایستاد

پلیس با تمام ظرفیت درکنار فعالان عفاف و حجاب است

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در این دیدار به احیاء امر به معروف و نهی از منکر و تشویق افراد به این امر در سطح جامعه، اهتمام به ایجاد عوامل بازدارنده و برخورد قاطعانه و جدی با افرادی که به دنبال کشف حجاب و ایجاد ناهنجاری هستند، رسانه‌ای کردن اقدامات انجام شده در حوزه عفاف و حجاب، ضرورت محقق شدن مطالبات امت حزب الله، بهره بردن از ظرفیت‌های مردمی در راستای حمایت از اقدامات پلیس مقتدر و مهربان در حوزه عفاف و حجاب، هم افزایی و ایجاد مسئولیت برای سایر نهادها و سازمان های مربوطه و … نیز اشاره شده و به بحث و تبادل نظر در خصوص آن پرداخته شد.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.