اخبار حوادث

تشدید فعالیت گشت‌های پلیس آگاهی در شهرها و محورهای منتهی به مرزهای اربعین

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا از تشدید فعالیت واحدهای گشت این پلیس در شهرهای مسیر تردد زائران اربعین و پایانه‌های مرزی خبر داد.

به گزارش خبر فوری، سردار فرامرز به‌گذر با تاکید بر اهمیت و حساسیت ماموریت پلیس آگاهی در اربعین حسینی اظهارکرد: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از تجهیزات فنی و پایش در پایانه‌های مرزی همانند دوربین البسه، دوربین‌های پلاک خوان، خودروهای گشت و موتورسیکلت و … اقدامات خوبی را برای بالا بردن امنیت و نظم به ویژه برای جلوگیری از سرقت در مراسم اربعین حسینی انجام داده‌اند

جانشین پلیس آگاهی فراجا  به شرح وظایف کمیته مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا در ماموریت اربعین حسینی پرداخت و افزود: پلیس آگاهی مسئولیت مقابله با سرقت را بر عهده دارد و در این راستا به منظور پیشگیری از بروز سرقت های احتمالی از موکب‌ها و سایر اماکن و ابنیه موجود با همکاری سازمان‌های متولی اجرایی تمام توان خود را به کار بسته تا امنیت کاملی را برای زائران ایجاد کند.

وی با اشاره به تجهیز تیم‌های گشتی به سامانه‌های هوشمند و اطلاعاتی در راستای شناسایی افراد تحت تعقیب و خودروهای سرقتی نیز گفت: به منظور کشف جرایم (به ویژه سرقت)، نسبت به تشدید فعالیت واحدهای گشت آگاهی در شهرهای مسیر تردد زائران و پایانه‌های مرزی شلمچه، چذابه، مهران و خسروی اقدامات ویژه صورت گرفته است.

جانشین پلیس آگاهی فراجا از کنترل سارقان سابقه‌دار، حرفه‌ای و آزاد شده از زندان و گشت‌زنی هدفمند آگاهی نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی نسبت به کنترل سارقان داخل خودرو و جیب بر در شهرهای مسیر پیاده روی زائران اقدام کرده و در واقع از این طریق از سوءاستفاده آنان از فرصت ایجاد شده پیشگیری می‌کنند.

به گذر در پایان نسبت به پیشگیری از سرقت به زائران هشدار داد و خاطرنشان کرد: محصولات تبلیغاتی و توصیه‌های پیشگیرانه در استان‌های هدف و مسیر حرکت زوار حسینی (ع) تهیه و بین زوار توزیع شده است که امیدواریم آنها را مد نظر قرار داده و آن توجه کنند.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.