اخبار ورزشی

بازی درگیرانه بافولاد داشتیم/ جو فوق‌العاده‌ای درورزشگاه حاکم بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جواد نکونام شامگاه شنبه در نشست خبری پس از تساوی خارج از خانه تیمش در برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: ابتدا سلام عرض می‌کنم خدمت همه هواداران فولاد. هواداران ۲ تیم جو فوق‌العاده‌ای را در ورزشگاه رقم زدند و از هر دو تشکر می‌کنم.

وی افزود: ما از تمام توان خود برای پیروزی در این بازی استفاده کردیم و می‌دانستیم تیم حریف به دنبال ضد حمله است. یکی دو مورد هم اشتباه داشتیم و تیم حریف نزدیک دروازه ما شد ولی بازی کامل در کنترل ما بود.

نکونام بیان کرد: با دفاع چند لایه‌ای که حریف ایجاد کرده بود، نزدیک شدن به دروازه حریف سخت می‌شود. ما از تمام توان بازیکنان و تیم خود برای پیروزی استفاده کردیم ولی نتوانستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: تیم ما فشار خوبی را به حریف وارد می‌کرد. بازی‌های قبلی فولاد را دیده بودیم و این تیم در زمین خود بازی‌های خوبی را انجام داده بود. تیم ما هر لحظه با تمام توان بازی می‌کند تا بتواند بازی‌های خود را ببرد.

نکونام در خصوص خشن بازی کردن بازیکنان در این بازی گفت: بازی جاندار و درگیرانه‌ای بود و بازیکنان از هر دو تیم دچار مصدومیت شدند.

وی در خصوص درگیری‌های پایان بازی گفت: من چیزی ندیدم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار کرد: ما در فوتبال به تیم حریف نگاه می‌کنیم و نقاط قوت و ضعف آن را آنالیز کنیم تا نتیجه بگیریم.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.