اخبار حوادث

از اتراق در کنار رودخانه‌های استان همدان پرهیز کنید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان هشدار داد

آفتاب‌‌نیوز :

رضا اخلاص‌مند افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، گذر متناوب امواج ناپایدار از دوشنبه ۲۸ اسفندماه تا جمعه، وقوع باران و رعد و برق به ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود و احتمال بروز آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب وجود دارد.

وی با بیان اینکه مردم از اتراق در مناطق پرخطر و همچنین از چرای دام در این مناطق خودداری کنند،  تأکید کرد: وزش باد نیز می‌تواند مشکلاتی را برای ساکنان و گردشگران ایجاد کند و احتمال خطر نیز وجود دارد.

اخلاص‌مند ادامه داد: سدهای هشت‌گانه استان همدان از نظر پایداری و کنترل سیلاب‌های احتمالی وضعیت مطلوبی دارند اما احتمال طغیان رودخانه‌ها به علت بارش‌ها وجود داشته و تقاضای ما از مردم این است که از اتراق و تردد در اطراف رودخانه ها به طور جد خودداری کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به ماهیت فصل بهار هر لحظه امکان بارش های رگباری و بروز سیلاب شدید در رودخانه‌ها وجود دارد، گفت: هرچند که ظرفیت ذخیره آب در سدهای همدان وجود دارد اما کم‌توجهی و بی‌احتیاطی شهروندان به هشدارها ممکن است خسارات و حوادث ناگوار برای مردم داشته باشد.

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان، اخلاص‌مند بیان کرد: نیروهای شرکت آب منطقه‌ای در حال آماده‌باش هستند و در صورت کسب اطلاع در سریع‌ترین زمان ممکن به محل وقوع حوادث احتمالی برای تأسیسات آبی اعزام می‌شوند.

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.