اقتصادیکسب و کار خبر فوری

معرفی گالری های طلا برای خرید گردنبند طلا زنانه

خرید گردنبند طلا

گردنبند طلا زنانه همیشه از زیورآلات جذاب و مورد استفاده روزمره بوده و می‌توان گفت بیشترین میزان تنوع و خرید را دارد، به همین دلیل انتخاب و خرید گردنبند طلا امر مهمی است. ما قصد داریم با معرفی انواع گردنبند طلا زنانه گالری لیلیوم انتخاب را برای شما راحت‌تر کنیم. بسیاری از طرح‌های لیلیوم، دارای مجموعه‌ای از گردنبند، انگشتر، دستبند و‌گوشواره هستند و ‌به دلیل ظرافت و قیمت مناسب برای هدیه دادن نیز انتخاب خوبی هستند. ما با معرفی مدل‌های گردنبند طلا، به شما برای خریدی مطمئن کمک می‌کنیم.

۱.گردنبند طلا و مروارید

مروارید همیشه از جذابترین زیورآلات همراه با طلا بوده و ما از ترکیب این دو، گردنبندهای طلا مروارید زیبایی طراحی کرده‌ایم که مورد پسند سلیقه‌های مختلف قرار میگیرد، در ضمن مرواریدهای مورد استفاده لیلیوم از کیفیت بالایی نسبت به دیگر نمونه‌های موجود برخوردار است.

۲.گردنبند طلا با سنگ

بسیاری از گردنبندهای طلا لیلیوم با سنگ‌ها زینت داده شده‌اند که درخشش و زیبایی منحصر به فردی به طلا می‌دهد و بسیاری از خانم‌ها به این نوع طلا علاقه‌مند هستند. جالب است بدانید تمام سنگهای استفاده شده دارای خاصیت و انرژی هستند، در نتیجه بر سلامت و ‌آرامش شما تاثیرگذار خواهند بود.

۳.گردنبند چوکر طلا

به طور کلی چوکرها بندهای گردنی هستند که دور گردن بسته می‌شوند و یک آویز طلا با طرح‌های متنوع به آن متصل می‌شود. گردنبند طلا چوکر یک نوع خاص از مدل‌های گردنبند طلاست که مخاطبان خاص خود را دارد و به دلیل تنوع با لباس‌های مختلف ست می‌شود و جلوه‌ای زیبا و متفاوت به استایل شما می‌دهد.

ما طرح‌های متنوع و زیبایی را در کیا گالری طراحی کرده‌ایم و تمام بندهای چوکر لیلیوم دارای کیفیت بالا و رنگ ‌بندی متنوع هستند که انتخاب را برای شما آسان می‌کند.

۴.گردنبند طلا نگین دار

همیشه از پرطرفدارترین مدل‌های گردنبند طلا هستند و نگین‌ها نیز رنگ‌های متنوعی دارند، ما جدیدترین مدل‌های گردنبند را با نگین طراحی کرده‌ایم که هم بسیار زیبا هستند و چون وزن آنها جدا از وزن طلا محاسبه می‌شود، خرید مطمئنی از نظر قیمت برای شما ایجاد می‌کند.

۵.گردنبند طلا و آینه

گردنبند طلا و آینه از خاص‌ترین و منحصر به فردترین مدل‌های گردنبند طلا است که هم اصالتی ایرانی به آن می‌دهد و هم جلوه و درخشش متفاوت و ویژه‌ای ایجاد می‌کند، طراحان مجموعه لیلیوم بسیار زیبا آن را در گردنبندهای طلا به کار برده‌اند که در هیچ‌ کجای دیگر یافت نمی‌شوند و نور و درخشندگی را برای شما بازتاب می‌دهند.

از انواع دیگر گردنبندهای طلا لیلیوم به گردنبندهای رولباسی، آویزها، طوق‌ها و گردنبندهای بدون نگین و سنگ‌ می‌توان اشاره کرد.

هنگام خرید گردنبند طلا به چه نکاتی باید توجه کنید

به یقه لباس خود توجه کنید؛

انتخاب گردنبند مناسب با یقه لباس امر مهمی است، ما به شما در این امر کمک می‌کنیم تا گردنبند مناسب استایل روزمره خود را انتخاب کنید.

انواع یقه و گردنبند مناسب آن

یقه هفت و باز: گردنبند ظریف با آویز کوچک

یقه قایقی: چوکر و گردنبند ضخیم

یقه خشتی: گردنبند چندلایه و ظریف

یقه دلبری: آویز درشت

یقه بسته: گردنبند رولباسی

گردنبند مناسب فرم صورت و گردن خود را انتخاب کنید؛

برای گردن‌های بلند و فرم صورت بیضی تقریبا تمام مدل‌های گردنبند مناسب هستند و شما انتخاب راحتی دارید، اگر گردن کوتاه و یا صورت گرد دارید آویز و گردنبند بلند می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

به کیفیت ساخت و ظرافت گردنبند طلا توجه کنید؛

تمیزی ساخت و توجه به قفل مناسب آن امر مهمی در خرید گردنبند طلاست که گردنبندهای طلا لیلیوم توسط استادکاران باتجربه با بهترین کیفیت ساخته می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به بودجه، نیاز و سلیقه خودتان به قیمت روز طلا گردنبند مناسب خود را از بین بسیاری از طرح‌های زیبا و خلاقانه لیلیوم انتخاب کنید.

به سایز گردنبند مورد نظر خود دقت کنید؛

گردنبندها دارای اندازه‌های متفاوت هستند و انتخاب سایز مناسب آن بسیار اهمیت دارد، معمولا کاربرد گردنبند تعیین کننده اندازه آن است، به طور مثال گردنبندهایی که به طور روزمره استفاده می‌شوند معمولا اندازه کوتاه‌تری دارند که استفاده از آن آسان باشد، و گردنبندهای بلندتر در مهمانی‌ها بیشتر استفاده می‌شوند.

راهنمای انتخاب سایز گردنبند طلا

اگر برای خرید اینترنتی گردنبند طلا و انتخاب سایز آن نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید با استفاد‌ه از راهنمای زیر به سادگی اندازه گردنبند طلا خود را انتخاب کنید و انتخاب راحتی داشته باشید. گالری لیلیوم قدم به قدم در خرید اینترنتی گردنبند طلا همراه شماست و سفارش شما را بیمه کرده، همراه با فاکتور معتبر، ضمانت و خدمات پس از فروش همیشگی به صورت رایگان برای شما ارسال می‌کند.

قیمت گردنبند طلا

قیمت تمام شده گردنبند طلا، به بسیاری از موارد بستگی دارد، به عنوان مثال، به قیمت هر گرم طلا 18 عیار در آن زمان، به وزن آن گردنبند طلا که روی ترازو نشان داده می شود، به مزد ساخت یا اجرت آن گردنبند طلا، که هزینه ساخت آن توسط تیم سازنده است، به مالیات و… . تمام این موارد در قیمت نهایی گردنبند طلا دخیل هستند و فرمول کلی محاسبه قیمت نهایی گردنبند طلا به شرح زیر خواهد بود:

۹% مالیات بر ارزش افزوده + ۷% سود طلافروش + (وزن طلا × (اجرت ساخت + قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار))

راه‌های اطمینان از طلا بودن گردنبند طلا:

  • طلا از جمله فلزاتی است که خاصیت مغناطیسی ندارد؛ پس می‌توانید آن را در کنار آهن ربا قرار بدهید و اگر نچسبید به آهن ربا، گردنبند شما اصل خواهد بود.
  • کد روی گردبند را چک کنید؛ طلاها روی قسمتی از آن‌ها یک کد مثل 750 دارند که نشان دهنده اصل بودن آن است.

و در آخر، سلیقه شما از همه چیز مهم‌تر و حیاتی‌تر است؛ این مطالب صرفاً یک نکاتی هستند که بهتر است در هنگام به آن‌ها توجه کنید.

حال که با نکات مهم و طلایی خرید گردنبند طلا، آشنا شدیم به معرفی انواع گردنبندهای گالری طلای لیلیوم می‌پردازیم؛ تا شما بیشتر و بهتر با محصولات طلایی و منحصر به فرد این گالری، آشنا شوید…!

نحوه ساخت گردنبند طلا

در ابتدای کار، برای ساخت گردنبند طلا در گالری تاج، باید یک طراح مدل گردنبند طلا را طراحی کند؛ سپس به صورت سه بعدی آن طرح قالب گیری شود؛ در مرحله بعد، ریخته گری است که در آن طلا باید در قالب ریخته شود تا شکل اصلی مدل و طرح را به خود بگیرد؛ سپس، سوهان کاری است و  مخراج کاری و تمیز کاری و پرداخت…!

نحوه محاسبه قیمت آویز و گردنبند طلا

ابتدا باید آویز و گردنبند طلا، وزن شود و وزن آن به دست آید، سپس با درصد مزد ساخت و اجرت حساب می‌شود و مالیات و سود فروشگاه هم محاسبه می‌شود.