اخبار عمومی

سازمان بازرسی پشتیبان تصمیمات شجاعانه مدیران در مسیر توسعه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مجتبی عبداللهی صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل پیشین و جدید بازرسی استان و افتتاح ساختمان جدید این اداره کل که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد، ضمن تبریک حلول سال جدید و ماه مبارک رمضان و قدردانی از تلاش‌های مدیرکل سابق اظهار کرد: سازمان بازرسی، پشتیبان تصمیمات شجاعانه مدیران در مسیر توسعه و شکوفایی است و به عنوان بالاترین جایگاه نظارتی، نقش اساسی در حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری دارد.

وی بیان کرد: همواره نگاه خدمتگزاری در این سازمان برقرار بوده و با انتصاب مدیر جدید بر این باور هستیم که این اهتمام، مضاعف خواهد شد.

استاندار البرز تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور برابر اصل ۱۷۴ قانون اساسی، بالاترین جایگاه نظارتی را دارد که از دوران ریاست آیت الله رئیسی در قوه قضائیه تاکنون نیز با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

وی گفت: تمامی مدیران خدوم بازرسی کشور در رابطه با حمایت از تولید و سرمایه گذاری برای تداوم و تسریع مسیر توسعه و پیشرفت، باید متمرکز و یاور شوند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: متعهد شده‌ایم که خوب کار کنیم تا کار خوب را رقم بزنیم و بویژه زیرساخت‌های استان را برای کسب رضایتمندی و رفاه مردم فراهم کنیم بنابراین تاکنون نیز با همدلی و وحدت مجموعه مدیران استان، برای ارتقا شاخص‌ها توفیق‌های محسوسی را داشته‌ایم.

وی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های احمد علی‌آبادی فراهانی مدیرکل سابق، محمد تقی حاجی مشهدی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل بازرسی استان البرز معارفه شد.