اخبار ورزشی

چرا نباید به ما حقوق بدهند؟/ سال خوبی داشتم

انتقاد نایب قهرمان جهان از مسئولان صندوق حمایت از قهرمانان

دارنده مدال نقره پاراوزنه‌برداری قهرمانی جهان گفت: چرا مسئولان صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزش نباید پس از یک سال به ما حقوقی پرداخت کنند؟

امیر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه کیفیت مسابقات قهرمانی کشور را چگونه دیده، اظهار داشت: خودم از نتیجه پیش آمده در مسابقات قهرمانی کشور که زیر نظر IPC برگزار می‌شد راضی هستم زیرا موجب شد تا در رنکینگ جهانی به آن هدفی که مدنظر بودم نزدیک شوم هر چند مسابقات باید کیفیتی که مانند فصول گذشته به لحاظ عملکرد ورزشکاران داشته باشد را نداشت. واقعأ توقع می‌رفت که ورزشکاران بهتر کار کنند و وزنه‌های بهتری به ثبت برسانند.

وی افزود: برنامه‌های ما تا جهانی و پاراآسیایی توسط کادرفنی تنظیم شده و اردوها هم به صورت مرتب زیر نظر کادرفنی پیش می‌رود. از این لحاظ با بهترین شرایط مواجه هستیم تا بدون دغدغه تنها به تمرین کردن بپردازیم.

دارنده مدال نقره پاراوزنه برداری قهرمانی جهان با انتقاد از مسئولان صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزش گفت: متاسفانه آن‌هایی که پس از پایان المپیک و پارالمپیک به لیست حقوق بگیران صندوق حمایت از قهرمانان پیشکسوتان ورزشی اضافه شده‌اند طی یک سال اخیر هیچ گونه پرداختی دریافت نکرده‌ایم. هر چه است از این دوستان توقع می‌رود با ما تعامل بهتری از لحاظ پرداخت حقوقی داشته باشند زیرا ما توانستیم در پارالمپیک به مدال برسیم و طبق مصوبه وزارت ورزش موظف هستند به ما حقوق بدهند. بالاخره ما هم برای اعتلای پرچم ایران تلاش می‌کنیم و نباید این گونه باشد که با ما با بی مهری برخورد شود و پولی که حق ما است را ندهند. بالاخره همین موارد است که باعث دلخوری ورزشکاران می‌شود.

جعفری عنوان کرد: البته در سوی مقابل هم مسئولان فدراسیون جانبازان معلولان و همچنین کمیته ملی پارالمپیک برنامه‌ریزی دقیقی برای ما دارند و هیچ گونه کم و کاستی در اردوها وجود ندارد و امیدوارم در مسابقات پیش‌رو با بهترین مدال‌ها نتایج زحمات آنها را جبران کنیم.

وی در مورد اینکه عملکرد خود را در یک ساخیر در مسابقات چطور دیده است، اظهار داشت: به لحاظ عملکردی در یک سال اخیر خود من به همراه سایر بچه‌ها به 3 مسابقه رفتیم و خداراشکر در هر رقابت بهتر از قبلی بودم به طوری که هم به مدال رسیدم و هم با ارتقای رکورد مواجه شدم و این نشان از تمرینات منجسم من و همچنین زحمات بی دریغ سایر دوستان از جمله کادرفنی برای ما دارد. ان شاالله در سال جدید هم بتوانم این روند را به شکل بهتری ادامه دهم و باعث خوشحالی مردم شوم.

انتهای پیام/