اخبار فرهنگی

امکان پخش زنده مناظره‌ها به خبرگزاری‌ها داده شد

ساترا با نزدیک شدن به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، امکانات ویژه‌ای را در اختیار سکوهای صوت و تصویر فراگیر و رسانه های دارای مجوز قرار می‌دهد. در این راستا اختصاص آی‌فریم شبکه‌های تلویزیونی به خبرگزاری‌ها برای نخستین بار در طول تاریخ شکل‌گیری رسانه‌های فراگیر و همچنین شکل‌گیری ساترا انجام می‌شود.

به گزارش خبر فوری، روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) اعلام کرد: نظر به پیش‌رو بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، سکوهای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی دارای مجوز از ساترا که قصد دارند نسبت به تولید و انتشار برنامه با موضوع انتخابات اقدام کنند، می‌توانند تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۳ خردادماه از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۳۴۵۱۹ داخلی ۴۴۸ و ۲۵۳، درخواست خود را با اداره کل صدور مجوز ساترا مطرح کنند تا تمهیدات و راهنمایی‌های لازم برای صدور مجوز فعالیت انتخاباتی سکوها صورت پذیرد.

در این زمینه بخوانید:

دستورالعمل‌های انتخاباتی به رسانه‌ها ابلاغ شد

تلویزیون برای انتخابات مناظره دارد/ اختصاص کانال تبلیغاتی به هر نامزد

همچنین در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری سکوهای دارای مجوز از ساترا و خبرگزاری‌ها می‌توانند از طریق هماهنگی با اداره کل صدور مجوز ساترا نسبت به اخذ قاب اختصاصی (آی‌فریم) برنامه‌های انتخاباتی شبکه‌های تلویزیونی اقدام و محتوای برنامه‌های انتخاباتی شبکه‌های تلویزیونی به‌ویژه مناظره‌های انتخاباتی را هم‌زمان با رسانه ملی پخش کنند.

انتهای پیام

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.