اخبار جامعه

دستگیری مرد زنانه پوش با ۲۰۰ فقره سرقت

یک مرد به جرم سرقت حداقل 200 وسیله نقلیه از لباس زنانه بازداشت شده است.

به گزارش خبر فوری ، چندی پیش ، پس از گزارش چندین فقره سرقت از خودرو در منطقه مهرآباد ، جمعی از پلیس مهرآباد موضوع را در دستور کار قرار دادند و در اولین گام ، تحقیق درباره سرقت ها انجام دادند. .

نتایج تحقیقات پلیس نشان داد که چهار سرنشین یک اتومبیل از جمله سه مرد و یک زن به صحنه سرقت رفته و ابتدا دزد از ماشین خارج شده و با نشان دادن یک ماشین ، سایر همدستان وی تجهیزات داخل را دزدیدند. و صحنه به سرعت فرار کرد. در همین راستا تعداد گشت های پلیس در این منطقه افزایش یافته است.

تحقیقات تا چند روز پیش ادامه یافت ، وقتی ماموران خودرو سارقان را شناسایی و آنها را در بازداشت نامشهود قرار دادند. در آنجا سه ​​مرد و یک زن را در ماشین دیدند و زنی که کامیون را حمل می کرد و صورتش را پوشانده بود ، از ماشین خارج شد و از ماشین پیاده شد و در نهایت ماشین را با خود برد و همدستانش آن را نشان دادند.

به محض مشاهده مأمورین ، آنها برای دستگیری این افراد قدم برداشتند و در نتیجه ، آزار و اذیت و آزار و اذیت میان دزد زن و مأموران آغاز شد. سه مرد دیگر با خودروی پراید از صحنه فرار کردند. مأموران به دنبال سارق زن بودند و او همچنان با قدرت بدنی زیادی فرار کرد تا اینکه توسط مأموران دستگیر شد ، و در آنجا دیده می شد که این زن در آنجا نبوده و فقط لباس زنانه پوشیده است.

زن متهم را به بازرسی از پلیس آگاهی منتقل کردند. او 32 ساله در اعترافات خود به مأموران گفت: “من سعی کردم با پوشیدن لباس زنانه شهروندان و پلیس را فریب دهم.” وی همچنین اعتراف کرد که در دو ماه گذشته 200 قطعه خودرو سرقت شده است و گفت که به همدستی سه فراری متعهد شده است.

به گفته دزد دستگیرشده ، در زمان سرقت ، وی وظیفه داشت اتومبیل هایی با امنیت کمتر و درهای باز و پنجره ها را با لباس زنانه شناسایی کند و اتومبیل را نیز به خود جلب کند تا همدستانش بتوانند برای سرقت کالاها در داخل اقدامات لازم را انجام دهند.

وی توسط مرکز اطلاعات پلیس پیشگیری تهران تأیید شد و اعلام کرد که این سارقین شبانه 10 تا 15 سرقت مرتکب شده اند. پرونده ای علیه سارق زن نیز تشکیل شد و او برای ادامه تحقیقات به دادسرا فرستاده شد. تحقیقات برای دستگیری سه فراری در حال انجام است.

انتهای پیام