اقتصادی

نحوه اخذ کارت اعتباری سهام عدالت

معاون مدیر اجرایی نحوه دریافت کارت اعتباری سهام عدالت را برای کسانی که روش غیرمستقیم مدیریت سهام خود را انتخاب کرده اند ، توضیح داد.

علیرضا مهیار در گفت وگو با خبر فوری ، با بیان اینکه یکی از برنامه هایی که برای توسعه سهام عدالت و تسهیل مشارکت کنندگان در سهام عدالت طراحی شده ، صدور کارت های اعتباری است: “این کارت ها مخصوص سهامدارانی است که از روش های غیر مستقیم استفاده می کنند. آنها مدیریت سهام خود را انتخاب کرده اند و حدود 30 میلیون نفر هستند.

به گفته وی ، این فرایند به صورت الکترونیکی از مبدا اپراتورهای بانکی تا مقصد ، یعنی شرکت های سپرده گذاری و بازار سرمایه انجام می شود.

مهیار درباره نحوه دریافت این کارت توضیح داد: موضوع سهام عدالت که روش غیرمستقیم مدیریت سهام خود را انتخاب کرده است ، باید ساجامی باشد و پس از احراز هویت در برنامه های مربوط به بانک های عامل و تایید شرکت سپرده گذاری ساجامی به بانک ، دارایی و مقدار دارایی آن را مشاهده کنید. می تواند فرم مناسب را در سیستم بانکی پیدا کرده و پر کند.

وی افزود: در واقع فرد از میزان استفاده از این تسهیلات بدون نیاز به مراجعه حضوری به آن آگاه است.

معاون توسعه فناوری و نوآوری شرکت سپرده گذاری عمومی در مورد تعداد تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها گفت: “برخی بانک ها بسته به سازوکار آنها 60٪ ارزش روزانه دارایی های فردی و برخی دیگر تا 100٪ برای ارائه تسهیلات پیش بینی کرده اند. بانک عامل دارد. درخواست به شرکت مادر ارسال می شود.

مهیار گفت: این درخواست ها تجمعی است و بحث صدور گواهینامه مکانیزه وجود دارد و سپس شرکت به بانک اعلام می کند که سهام منفرد تأمین شده و بانک می تواند به سهامدار اعتبار بدهد.

به گفته وی ، برخی بانک ها قصد دارند این مبلغ را به صورت کارت مشتری عادی ، کارت خرید و برخی دیگر به صورت روش های پرداخت جدید شارژ کنند.

فرصت ارائه کارت تا پایان دسامبر

معاون توسعه فناوری و نوآوری شرکت سپرده گذاری عمومی همچنین با اشاره به مراحل اولیه این فرآیند اظهار داشت: بحث های حقوقی و تعاملات بین شبکه بانکی ، شرکت سپرده گذاری و بازار سرمایه. این فرایند دشوارتر از بحث های فنی است زیرا اولین بار است. پروتکل های حقوقی باید به گونه ای باشد که ارتباط بین ذینفعان و نماینده ضامن و ضامن به وضوح مشخص شود.

وی در ادامه گفت: موضوع احراز هویت الکترونیکی باید ثابت شود و معاون حقوقی سپرده شرکت در حال پایان دادن به این مسائل است. در این راستا ، تعاملات اولیه با چندین بانک رخ داده است و برخی از بانک ها خدمات را تا حد زیادی ایجاد کرده اند.

به گفته مهیار ، پس از پایان قرارداد اول ، مردم می توانند از مزایای این کارت اعتباری تا پایان دسامبر بهره مند شوند.

انتهای پیام