اخبار ورزشی

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در بیرجند ، اولین رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی با حضور هشت گروه دانشجویی از دانشگاه های آزاد اسلامی بیرجند ، فردوس ، قاینات ، طبس و نهبندان با چهار چهره فرهنگی برگزار شد. مسائل سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در حاشیه مصاحبه با اناری گفت: داشتن صندلی های آزاد اندیشی یکی از خواسته های برتر رهبران عالی دانشگاه است و این رویداد ملی گامی اساسی در تحقق فرزاد است. ابتکار دانشگاه آزاد اسلامی.

علی ماندگار افزود: از آبان ماه امسال و پس از اعلام برگزاری این رویداد در استان ها ، اطلاعات و اقدامات لازم انجام شد و سرانجام بیماری عروق ویروس کرونا قلب بدخیم هشت تیم برای رقابت در چهار شماره آماده شدند.

این مقام گفت که در تاریخ 30 مارس 1999 ، دو گروه طرفدار اسلام و منتقد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند با تمرکز سیاسی بر این موضوع کار خود را آغاز کردند (عدم پیروی آمریکا از برجام نشان داد که سیاست مذاکره با آمریکا از ابتدا اشتباه بود).

وی ادامه داد: در روز دوم این رویداد ، یک منتقد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی (واحد فردوس) با دو محور فرهنگی و موضوعی (نگاهی به ازدواج جوانان به دلیل تغییر وجود دارد) در پیری) سه روز پیش ، در یازدهم اسفند 99 ، یک مراسم کرسی آزاد اندیشی توسط دو گروه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس (موافق) و تمرکز اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات (منتقد) بر روی این موضوع برگزار شد ( استقلال مالی دانشگاه ها برای رشد علمی آنها ضروری است).

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند افزود: در آخرین روز این رویداد ملی ، گروهی از دانشجویان این واحد دانشگاهی (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نهبند (منتقد) با دیدگاه اجتماعی به رقابت پرداختند و تم (ارتش وقت جوانان را تلف می کند).

ماندگار با بیان اینکه در آخرین روز این مراسم ، سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه اسلامی خراسان جنوبی و آزاد بیرجند در این جلسه حضور یافت و از حضور و استقبال از کلیه شرکت کنندگان و کارکنان این مراسم تشکر کرد ، با توجه به شرایط و بیماری ویروس کرونا قلب. قابل تقدیر است در جلسات و مراحل بعدی در سطح دولت ، باید به تعدادی از موارد مانند توانایی گفتار ، اعتماد به نفس ، هوش افراد و ارتباط آنها با سبک رهبری پرداخته شود.

وی از جمعی از اساتید دانشگاه اسلامی آزاد که چهار روز داور بوده اند تشکر کرد و نحوه استدلال و استفاده از منابع معتبر و اخلاق بحث را ارزیابی کرد و راهنمایی و جایگاه خاصی نداشت.

انتهای پیام / 4121/4062 /