اخبار ورزشی

چرخه انتخابی تیم کشتی آزاد برای رقابت‌های جهانی اعلام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حسن عبادی نوشت که از ناحیه پا دچار مصدومیت شده است ، وی فرصت شرکت در مسابقات کشتی قهرمانی مسابقات نروژ در وزن 65 پوند را از دست داد.

بنابراین ، با قبول درخواست امیر محمد یزدانی برای شرکت در این وزن و همچنین بر اساس چرخه انتخابی انتخابی ، کادر فنی نحوه برگزاری مسابقات انتخابی در اردوهای وزنهای 57 ، 65 و 70 کیلوگرم را اعلام کرده است. بدین ترتیب:

به دلیل زمان محدود تا مسابقات جهانی نروژ ، تکنسین ها تصمیم گرفتند مسابقات مقدماتی را در وزنهای 57 ، 65 و 70 کیلوگرم در روز جمعه 12 سپتامبر به شرح زیر برگزار کنند:

57 کیلوگرم: علیرضا سرلک – علی قلی زادگان
65 کیلوگرم: امیر محمد یزدانی – کیان محمود جانلود
70 کیلوگرم: امیرحسین مقصودی – عرفان الهی

با توجه به شرایط وزن مخصوص مبارزان ، این مسابقه روشی برای افزایش وزن 3 پوند و 2 نفر از 3 جنگنده برای برنده شدن خواهد بود.

کادر فنی همچنین توضیحات زیر را برای انتخاب وزن 65 کیلوگرم ارائه داد:

وقتی حسن عبادی به طور کتبی اعلام کرد که از ناحیه پا دچار آسیب شده است ، فرصت شرکت در مسابقات قهرمانی کشتی جهان (نروژ) را از دست داد.

از هیئت کشتی مازندران و امیر محمد یزدانی خواسته شد تا در وزن 65 کیلوگرم شرکت کرده و اولین عناوین تیم ملی و سهمیه المپیک خود را کسب کنند و پس از وزنه برداری 65 کیلوگرم بهترین رکورد را در بین رقبای 65 کیلوگرم داشته باشند. در آزمایشات آمادگی جسمانی اردوهای تیم ملی و بررسی وضعیت وزنی کادر فنی ، به او این فرصت داده شد که در مرحله مقدماتی جام جهانی نروژ شرکت کند.

علاوه بر این ، در مرحله قبلی چرخه انتخاب ، حسن عبادی در وزن 65 کیلوگرم مسابقات یاشاردوگو اولین شخص واقعی و کیان محمود جانلو دومین نفر واقعی بود. بنابراین ، پس از خروج از مرحله مقدماتی عبادی ، یزدانی و محمود جانلو در تاریخ 3 سپتامبر در اردوی “سه دو” با وزنه بردار ارفاق سه کیلویی به عنوان نامزد برنده تیم ملی رقابت می کنند. نبردهای جهانی نروژ