اخبار جامعه

ادامه آموزش تلویزیون پس از بازگشایی مدارس / تغییر ساعت پخش و عملکرد



معاون وزیر آموزش ابتدایی گفت: نگاه ما به آموزش بیشتر نه تنها برای جبران تعطیلی مدارس بلکه به عنوان بستر ارتقاء عدالت آموزشی است. “با توجه به مدرسه تلویزیون ، دانش آموزان می توانند از تدریس با کیفیت لذت ببرند. توافق ما این است که آموزش را حتی پس از بازگشایی مدارس ادامه دهیم ، اما در ساعات انتقال و نحوه تدریس اختلافاتی وجود خواهد داشت.” عملکرد

رضوان حکیم زاده در مصاحبه با خبر فوری ، وی در مورد ادامه تحصیل از طریق انتقال دروس از طریق رسانه ملی ، گفت: به دلیل اهمیت ادامه آموزش و مأموریت ذاتی آموزش و پرورش از ابتدای سال تعطیلی مدرسه ، ادامه فعالیت آموزش و پرورش در بسیاری از مناطق انجام شده است که یکی از آنها انتشار دروس به رسانه ها است. ” ملی بود.

وی افزود: “با همکاری صدا و سیما ، آموزش تلویزیون از شبکه آموزش آغاز شد و سپس کانال 4 را اضافه کرد.” با توجه به فراگیر بودن رسانه ملی و استقبال از وی ، به ویژه در مناطق دور افتاده ، این برنامه ها ادامه خواهد یافت.

معاون وزیر آموزش ابتدایی گفت: نگاه ما به این آموزش های اضافی نه تنها برای جبران تعطیلی مدارس بلکه در ارتقاء عدالت آموزشی است. وی گفت: “در برخی مناطق خصوصی ، ممکن است نتوانیم معلمان باتجربه ارائه دهیم.” ما با کیفیت ارسال می کنیم ، اما از طریق مدرسه تلویزیون این امکان وجود دارد که دانش آموزان در طول روز دروس با کیفیت داشته باشند. توافق ما این است که آموزش را حتی پس از بازگشایی مدارس ادامه دهیم ، اما در ساعات انتقال و عملکرد تفاوت هایی وجود خواهد داشت.

در مورد وظایف نوروزی دانش آموزان ، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش نیز گفت: “قبل از عید ، طبق روال دو یا سه سال گذشته ، ما اعلام کردیم که آنها دست از فساد برمی دارند نوروز برای دانشجویان ممنوع است و برنامه نوروزی عید و برنامه داستان است. “

وی افزود: اما با توجه به اینکه مشکل تاج از اسفند ماه آغاز شده است ، ما در اطلاعیه امسال تأکید می کنیم که دانش آموزان با توجه به این شرایط و در خانه بودن ، در تلاشند نسبت به دارایی های مربوط به اقدام کنند کورونا ، در خانه بماند. ” سلامتی ، مراقبت و دلتنگی خود را برای مدرسه و موضوعات دیگر بنویسید. در حقیقت ، لازم بود كه تاج به عنوان دارایی در نظر گرفته شود.

حکیم زاده افزود: استان های ما در این زمینه به تفصیل کار کرده اند. به دلیل شرایطی که به دلیل بیماری عروق بیماری کرونا قلب شیوع دارد ، اخیراً گزارش اقدامات انجام شده در این پروژه آغاز شده است. اما با توجه به همکاری هایی که این روزها با همکاران داشتیم و نمونه هایی که با آنها به اشتراک گذاشتیم ، مشخص است که دانش آموزان به این امر توجه می کنند و کارهای خلاقانه انجام می دهند.

انتهای پیام


نوشته های سایت طبق سامانه آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سامانه بر خط خبر فوری هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.