اخبار جامعه

«واکسیناسیون معلمان» مقدمه حضور دانش آموزان در مدارس

در افتتاح پروژه واکسیناسیون فرهنگی پیش از وزیر بهداشت ، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از 2 درصد دانش آموزان مشتاق رفتن به مدرسه هستند ، اظهار داشت: این گام بزرگی برای افتتاح واکسن معلم است.

به گزارش خبر فوری ، محسن حاجی میرزایی سعید نمکی ، وزیر بهداشت ، در افتتاح پروژه واکسیناسیون فرهنگیان در مرکز اجرای پروژه ریان (تهران) حضور داشت ، جایی که وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و همکارانش به او ملحق شدند. در این وزارتخانه من از آنها برای درمان این بیماری و اطمینان از سلامتی مردم برای این کار تشکر می کنم و آنها سختی های زیادی را متحمل شده اند.

او به احد غدی تبریک گفت که غدیر دین خود را در قرآن تکمیل کرده و برکات مربوطه را خاتمه داده است (باشد که دین شما برکت شما باشد.) این شرح طولانی غدیر است یا “ای رسول بلاغ مکل ن رَبِّكَ وَإِن لَّمْ تَف تَف تَف اگر این پیام منتقل نمی شود و این کلمه قرآن توصیف بسیار خوبی از غدیر است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اتفاقاتی که در زندگی هر انسانی رخ می دهد ، یکی از کارکردهای آن تعیین کیفیت سازمان ها و انسان ها است ، گفت: وی فداکاری ، ایثار ، گذشت ، ایثار را نشان داد ، و دموکراسی این مجموعه. کارکنان نظام سلامت کشور در تأمین سلامت جامعه با مشکلاتی روبرو شدند و شبانه روز گرد هم آمدند تا از سلامت مردم به درستی مراقبت کنند ، و از جامعه فرهنگی کشور صمیمانه تشکر می کنم که مورد تشویق و ارزش قرار گرفتند. خدمات وزارت بهداشت

تدبیر و امید ، عضو کابینه ، خاطرنشان کردند که ظهور تاج یک وضعیت بسیار دشوار و متفاوت برای آموزش و پرورش در آن روزها بود ، زیرا سیستم های آموزشی جهان با بزرگترین چالش قرن روبرو بود و همه عملکردهای این سیستم ها آشکار شد. در خطر؛ مدرسه تعطیل شد و وقتی مدرسه تعطیل شد ، رئیس سیستم آموزشی گسترده کشور مختل می شود و سر آن خراشیده می شود.

وی افزود: یک میلیون معلم و 5/15 میلیون دانش آموز حول محور «مدرسه» جمع می شوند و وقتی مدارس از این حلقه خارج می شوند ، پیروی از نقش های ارتباطی و آموزشی بسیار جدی بین این گروه های بزرگ بسیار دشوار می شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: معلمان ما در چنین شرایطی هیچ گونه کار و تجربه ای نداشتند. در جهان ، بیش از 70٪ معلمان برای اولین بار مجبور به کار در زمینه ای دیگر شدند. معلمان و دانش آموزان ما نیز با کار در این زمینه ناآشنا بودند و ما بسیار نگران بودیم ، اما معلمان به میدان آمدند و با ظهور تاجگذاری اجازه ندادند و مدارس را تعطیل کردند که تحصیلات آنها را مختل کرده و دانش آموزان را از نظر تحصیلی کنار بگذارند. .

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید ادامه داد: “بر اساس مطالعه ما ، دانش آموزان سال دوم دبستان ، یعنی دانش آموزان پایه چهارم ، پنجم و ششم ، یک نظرسنجی را بین 203000 دانش آموز توزیع کردند ، که به گفته آنها یک نظرسنجی بین المللی است.” ، 90٪ معلمان کلاسها را روزانه یا در طول هفته تدریس می کردند و با دانش آموزان در ارتباط بودند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اگرچه کار در فضای مجازی مشکلات زیادی دارد ، اما نمی توانیم این وضعیت را با وضعیت دانش آموزان در فضای مدرسه مقایسه کنیم. این وضعیت را باید با تعطیلی مدارس مقایسه کرد. مربیان علاقه نشان دادند و عزت خود را نشان دادند و تحصیل کودکان در این منطقه را متوقف نکردند.

حاجی میرزایی با استناد به نتایج این مطالعه گفت 90 درصد دانش آموزان فضای مدرسه خود را از دست داده و مشتاق بازگشت به مدرسه هستند. ما می دانیم که مدرسه فقط آموزش نیست. “مدرسه” پیوندی بین کودکان است ، مهارتهای اجتماعی کودکان را ارتقا می بخشد ، سلامت روان آنها را ارتقا می بخشد ، بلوغ اجتماعی آنها را شکل می دهد و تحرک جسمی آنها را ارتقا می بخشد.

وی افزود: دانش آموزان مشتاق حضور در مدرسه هستند و امروز یک ارزیابی بین المللی است که می توانید تا آنجا که می توانید مدارس را باز کنید و حضور دانش آموزان ، که برای آوردن ستاد ملی تاج و تلاش وزارتخانه ضروری بود. به گفته رهبر معظم ، رویدادی که امروز آغاز می شود ، یعنی جامعه فرهنگی واکسینه می شود و می گوید معلمان ، مسئولان انجمن پیشرفت جامعه آموزش می بینند. راهنمای مدرسه.

وی گفت: “ما بسیار خوشحالیم که در آخرین روزهای ماموریت دولت ، ما آماده افتتاح باشکوه و مسالمت آمیز سال تحصیلی جدید و کاهش نگرانی خانواده ها در این سال جدید هستیم.”

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، وی در پایان با توصیه به خانواده ها گفت: “امروزه نگرانی ها در مورد عدم تحصیل دانش آموزان عمیق تر ، گسترده تر و پایدارتر است ، بنابراین همه ما باید به شروع کمک کنیم ، انشاءالله ” سال تحصیلی سالی پر رونق خواهد بود و واکسیناسیون معلمان در سراسر کشور رویداد بزرگی را رقم خواهد زد.

انتهای پیام