اقتصادی

کردستان مرغ را به 22 استان صادر می کند

خبر فوری / کردستان معاون استاندار کردستان برای امور اقتصادی و توسعه گفت: “با وجود واردات گاوهای وارداتی ، کردستان به 22 استان کشور صادر می شود.”

خالد جعفری در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به موضوع تهیه فیلم زنده برای دفن جوجه های یک روزه ، آن را یک عمل غیراخلاقی خواند و گفت: برخی سعی کرده اند موضوع را به عدم ورودی وصل کنند ، اما این واقعیت ندارد.

وی افزود: این روش غیراخلاقی به هیچ وجه برای کنترل تولید متداول نیست ، اما تخم مرغ در چرخه مصرف قرار دارد و انقراض مرغ به دلیل کمبود ورودی و خوراک پرندگان است.

جعفری همچنین به خرید دولت طیور از مرغداری ها اشاره کرد و تأکید کرد: در تنظیم بازار هدف ما نه تنها کاهش قیمت بلکه قیمت را متعادل نگه داریم تا مصرف کننده رضایت داشته باشد و تولید به نوبه خود برسد.

ستوان سرپرست امور اقتصادی و منابع لازم برای توسعه ، گرچه خاطرنشان كرد: دولت یك یارانه بسیار بالایی را برای تحویل میوه های عید می پردازد ، از عملکرد استان در توزیع مقررات بازار عید قدردانی كرد و گفت: بسیار بالا بود و قیمت قابل قبول بود

وی لزوم نظارت بر اصناف را اجتناب ناپذیر خواند و ستوده صنفی که در این روزهای دشوار اخلاق و عدالت را رعایت کردند.

جعفری با اشاره به توزیع 20 هزار بسته حمایتی به وزن حدود 200 تن بین بخش های آسیب دیده Kron و بخش های آسیب پذیر در کردستان اشاره کرد و ادامه داد: این بسته ها از کالاهای اساسی تنظیم بازار استان و 32000 مورد دیگر دیگر تحویل می شود. بسته های ماه. مبارک رمضان آماده و توزیع می شود ، به این ترتیب که این بسته ها به اقشار کم درآمد کمک می کند ، با تصویب این جلسه کالاهایی برای تنظیم بازار ماه رمضان تهیه می شود.
وی همچنین از آغاز توزیع 25 هزار کارت هدیه به ارزش 1 میلیون تومان و 200 هزار تومان در بین کولبران که دارای کارت اقامت مرزی و افراد نیازمند شناسایی شده استان نیستند ، توسط فرمانداران خبر داد.

انتهای پیام