اخبار جامعه

اعمال نرخ جدید بلیت‌های مترو از امروز/اعتبار بلیت‌های تک سفره خریداری شده تا یک هفته

معاون رئیس جمهور و مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد که قیمت بلیط جدید مترو تهران و حومه از امروز ، پنجشنبه 1 ژوئن 2009 اعمال می شود.

به گزارش خبر فوری ، فرنوش نوبخت با تأکید بر اینکه قیمت بلیط مترو تک سفره یک هزار و 500 تن تعیین شده است اظهار داشت: این کارت در خطوط مترو تهران (به جز هشتگرد ، ایستگاه های حومه و فرودگاه امام خمینی) قرار دارد.

وی افزود: قیمت بلیط مسافرتی تک نفره 1700 تومان تعیین شده است و مسافران در ایستگاه های گلشهر در خط 5 محمدشهر ، کرج ، اتمسفر و گرمادره باید در طول سفر از این کارت استفاده کنند.

نوبخت خاطرنشان می کند که پهنه بندی ایستگاه های حومه شهر به همان روش خطوط بین شهری انجام شده است: اگر از کارت بلیط استفاده می کنید ، شهروندانی که از مسافت های کمتری استفاده می کنند ، هنگام ترک می توانند مبلغ کمتری بپردازند. .

لطفاً توجه داشته باشید که به هر دلیلی مبلغ کسر شده از کارت مسافر که به دستگاه کارت خوان ارائه نشده است ، همان بلیط یک سفره خواهد بود.

نایب رئیس هیئت مدیره گفت: بلیط های تک جدولی در هشتگرد برای مسافران در ایستگاه هشتگرد شماره 5000 تومان و برای سفر جداگانه فرودگاه امام خمینی در فرودگاه امام خمینی (ره) ، برای استفاده مسافر در فرودگاه امام خمینی (ره) ، مانند سال گذشته 9000 تومان افزایش نیافته است. آنجاست

وی با تأکید بر اینکه مانند سالهای گذشته استفاده از بلیط برای ارتقاء تخفیف مسافت مسافر با تخفیف در نظر گرفته شده است ، افزود: در صورت استفاده از این بلیطها حداکثر تخفیف 50٪ خواهد بود. بلیط بلیط های شام یک تخته شهری برای مسافران شهری و تخفیف 25٪ در مقایسه با بلیط های تک جدول برای مسافران حومه.

تهران و مدیرعامل شرکت بهره برداران مترو حومه با تخفیف 10 درصدی در بلیط های فرودگاهی تک مسافر فرودگاه امام خمینی (ره) و 5٪ تخفیف در بلیط های مسافرتی تک مسافرتی هشتگرد اضافه کردند.

نوبخت تصریح کرد: وقتی مسافران بلیط خود را با دارندگان بلیط ثبت می کنند ، کمترین قیمت دارنده بلیط از کارت اعتباری خصوصی کسر می شود و هنگام ثبت نام عزیمت و مسافت طی شده ، مبلغ کارت مسافرتی از کارت اعتباری کسر می شود. . علاوه بر این ، اگر دارنده کارت پیش پرداخت در هنگام عزیمت کارت را روی دستگاه کنترل قرار ندهد ، تفاوت در بالاترین قیمت کارت پیش پرداخت شما از اعتبار کارت کسر می شود.

طبق گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ؛ نوبخت به این نتیجه رسیده است که مسافرانی که قبلاً بلیط های تک سفره ای را خریداری کرده اند می توانند از بلیط های قدیمی در شبکه مترو به مدت یک هفته استفاده کنند.

انتهای پیام