اخبار جامعه

باید سرمایه اجتماعی را در کشور تقویت کنیم

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در نشستی برای تکمیل برنامه انجمن خیرین توسعه اجتماعی اظهار داشت: اکنون نیاز به همبستگی و همدلی در کشور بیشتر است. وی اظهار کرد: سرمایه اجتماعی کشور در سالهای اخیر ضعیف شده است و ما باید با فعال کردن قابلیت های مردم سعی در تقویت این مهم داشته باشیم.

به گزارش خبر فوری ، نشست «خیریه اجتماعی برای توسعه (علیهم السلام)» تقی رستموندی در سالن جلسات وزارت کشور »اولویت اصلی سازمان امور اجتماعی است که فعال کردن اهداکنندگان برای فعال کردن ظرفیت عمومی است. سازمان های غیردولتی دیگر متعهد به ارائه خدمات به مردم در حوزه اجتماعی هستند.

وی در روند مقابله با تاج اظهار داشت؛ ما در حال ایجاد انسجام اجتماعی منحصر به فرد در روستا هستیم. وی اظهار داشت: برخلاف گفته های اولیه برخی جریان ها ، آیین و همکاری مردم با بسته های سیاسی دولت و تصمیمات ستاد ملی تاج بسیار بالا بود.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در ادامه به ارائه آمار برای افرادی که از تصمیمات ستاد ملی تاج تبعیت می کنند اشاره کرد و گفت: “براساس آخرین آمار ، بیش از 80٪ از مردم از تصمیمات دولت و حاکمیت حمایت می کنند که این یک دستاورد بزرگ در کشور است.”

معاون وزیر کشور در ادامه سخنان خود با تأکید بر شرایط اجتماعی در کشور گفت و گفت: درست است که کشور در دو سال گذشته شرایط التهابی را تجربه کرده است و ما سخت ترین زمان را در جامعه پشت سر گذاشته ایم.

رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با در نظر گرفتن مسائل اقتصادی و اجتماعی مربوط به شرایط اجتماعی کشور ، به موضوع مطرح شده در شورای امنیت سازمان ملل پرداخت و موارد زیر را گفت:

رستم وندی خاطرنشان کرد: علی رغم فشارهای بیرونی دشمن ، سطح تاب آوری جامعه در کشور بالاست؛ وی خاطرنشان کرد: با نگاهی واقع بینانه به موضوع تاب آوری اجتماعی ، باید همواره به مسائل و اختلافات عمومی بپردازیم.

رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور به موضوع مهمی در کشور اشاره کرد و گفت: ما ابتدا باید در نظر بگیریم که چرا مشکلات کشور حل نشده است.
در همین راستا وی چهار دلیل مهم را از جمله دیگر عدم توجه به منابع تولید مضر در کشور ، توجه به معلولان به جای دلایل ، عدم انسجام مدیریتی و کار موازی در کشور و در آخر روشهای دولت و غفلت ذکر کرد. وی به توانایی های مردم اشاره کرد.

معاون وزیر کشور با تأکید بر لزوم ایجاد یک دستور مشترک برای مدیریت موضوعات اجتماعی در کشور ، گفت:.
در پایان این جلسه نمایندگان خیرین نظرات و نظرات خود را در مورد موثرترین راه ارتقاء خدمات به افراد آسیب دیده از خدمات بیان کردند و دبیرخانه برای هماهنگی فعالیت های خیرین پیشنهاد شد. .

انتهای پیام