اخبار جامعه

بهره‌مندی بازنشستگان از خدمات تخفیفی هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی

با امضای تفاهم نامه ارائه خدمات اقامتی با تخفیف و جزئی ، بازنشستگان كشور می توانند از تسهیلات اقامتی در كشورهای هتل توریستی ایران با 50٪ تخفیف نقدی و 35٪ تخفیف اقساطی در سراسر كشور استفاده كنند.

به گزارش خبر فوری ، با امضای تفاهم نامه ارائه خدمات اقامتی با تخفیف و جزئی ، بازنشستگان در این كشور می توانند از تسهیلات اقامتی در هتل های كشور توریستی ایران با 50٪ تخفیف نقدی و 35٪ تخفیف جزئی بهره مند شوند.

این تفاهم نامه امروز به امضای فتح الله شعبانی ، معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی کشوری و محمدرضا پوینده ، مدیرکل گروه هتل های جهانگردی ایران رسید.

با امضای تفاهم نامه ، بازنشستگان کشوری می توانند به قسمت “گروه تخفیف هتل های جهانگردی ایران” در پورتال خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری https://www.sabasrm.ir یا صفحه ویژه بازنشستگان کشوری در وب سایت شرکت سرمایه گذاری گردشگری ایران و گردشگری https: / /www.ittic.com/cspf هتل و اتاق خود را مستقیماً ثبت نام و رزرو کنید.

براساس این تفاهم نامه ، به کلیه هتل های جهانگردی در ایران 50٪ تخفیف ویژه در محل اقامت بازنشستگان به صورت نقدی و کارت بانکی ارائه می شود.

همچنین در این تفاهم نامه ، به کلیه هتل های جهانگردی در ایران 35٪ تخفیف ویژه برای اقامت بازنشستگان در کشور به صورت اقساطی ارائه شده است و با بازگشت سه ماهه ، حقوق ماهانه به طور خودکار کسر می شود.

تعیین بودجه رفاهی صندوق های بازنشستگی کشوری برای اولین بار

معاون مدیریت و توسعه منابع صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به محدودیت های مالی و قانونی صندوق برای ارائه خدمات رفاهی به بازنشستگان ، گفت: “با این وجود ، مدیریت صندوق در دوره جدید تلاش های خوبی در این زمینه انجام داده است”.

وی افزود: “امسال ، برای اولین بار ، ما توانستیم بودجه رفاهی را در بودجه سالانه صندوق های بازنشستگی ایالتی تعریف كنیم.” “اگرچه رقم مشخص شده در این بودجه ناچیز است ؛ اما زمینه را برای ادامه و تقویت آن در سالهای آینده فراهم کرده است.

صندوق بازنشستگی کشوری شکل قراردادها و توافق با شرکت های تابعه را برای ارائه خدماتی دور از دسترس برای بازنشستگان در نظر گرفت و یادآور شد: از آنجا که این شرکت ها بازنشسته ترین هستند ، خود را مجبور به اجرای این خدمات تخفیف و اقساط می بینیم. .

خدمات اقامتی در طول سال ارائه می شود

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این مراسم گفت: “پیش از این ، خدمات تخفیف برای مراکز اقامتی فقط گاهی ، در روزهای خاص و تعطیلات ارائه می شد ؛ اما در تفاهم نامه جدید پرداخت اقساط و بازنشستگان نیز پیش بینی شده است. آنها می توانند از همه آن بهره مند شوند.

محمود مرتضایی فرد همچنین درباره وضعیت سفر در کرونا گفت: علاوه بر ضوابط وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا ، کلیه پروتکل های سازمان بهداشت جهانی در زمینه گردشگری در مجموعه هتل های جهانگردی ایران رعایت می شود.

وی با اشاره به اینکه “نیمی از ظرفیت هتل های جهانگرد ایرانی در شرایط فعلی خالی است” ، افزود: با این شرایط در عمل فاصله اجتماعی در مراکز اقامتی این مجموعه دیده می شود.

مدیرکل فرهنگ و امور اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ابراز امیدواری کرده است که برای ریشه کن ساختن بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، خدماتی مانند مسافرت راهنمای بازنشستگان در اسرع وقت احیا شود.

ما حتی یک Covid-19 هم نداشتیم

مدیرکل گروه هتل های جهانگردی ایران نیز امضای این تفاهم نامه را اقدامی مناسب برای کاهش هزینه های سفر بازنشستگان دانست و گفت: “به دلیل شرایط بیماری کرونا ، قادر به ارائه خدمات سفر نیستیم.” در همین شرایط ، ما زمینه ای برای اسکان مناسب فراهم کردیم.

محمدرضا پوینده از روند رو به رشد استفاده از هتل و محل اقامت در ماه های اخیر خبر داد و در نیمه دوم سال ، علیرغم نگرانی در مورد بیماری بیماری کرونا قلب ، شاهد رشد بیشتر در بخش گردشگری خواهیم بود.

به گفته اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری ، اعلام شده است که در چارچوب طرح “گردشگری سلامت” ، ما 23 دستورالعمل بهداشتی راجع به تاج گذاری در هتل های توریستی ایران ایجاد کرده ایم.

گفتنی است در این جلسه اعضای کمیته فرهنگی و رفاهی صندوق های بازنشستگی کشوری نیز حضور داشتند. مسئولان مرکز بازنشستگی به نمایندگی از بازنشستگان نظرات و درخواستهای خود را در این زمینه بیان کردند و مقامات اصلی پاسخ دادند.

انتهای پیام