اقتصادی

افتتاح ۲۵۰ پروژه وزارت نیرو تا پایان سال/تلاش برای به حداقل رساندن خسارات جنگ اقتصادی

خبر فوری / همدان وزیر انرژی با بیان اینکه وی و همکارانش مجبور هستند تا پایان سال تحت پروژه تحریم 250 پروژه در کشور را افتتاح کنند ، گفت: از نظر اقتصادی فشار زیادی در کشور و شهر وجود دارد و همه ما برای پایداری و فعالیت بیشتر تلاش می کنیم. کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری برای به حداقل رساندن آسیب جنگ و شکست دشمن.

رضا اردکانیان روز یکشنبه 30 شهریور در مراسم افتتاح سد نعمت آباد در اسدآباد اظهار داشت: یکی از موفقیت ها و تبریک دعای خیر پدر و مادر و همکارانم این است که امروز ما می توانیم در خدمت هموطنان خود باشیم و بدون شک آینده این روزها برای مردم ایران اتفاق می افتد. .

وی افزود: در حال حاضر ما در جبهه های جنگ هستیم و مانند هر صحنه جنگ تعداد افراد بسیار مهم است و تعداد مرزبانان و همبستگی و تجهیزات آنها بسیار مهم است که نشان می دهد مرزها حفظ می شوند یا منجر به شکست می شوند. خودت باش.

اردکانیان اظهار داشت: امروز جنگ ما در حوزه روحیه اقتصاد و جامعه قرار دارد و 40 سال پیش در زمان دفاع مقدس در آن حوزه عملیاتی تعیین کننده بود و در آینده درباره آن خواهیم شنید و صحنه جنگ اقتصادی و روانی را ثبت کنید. آره.

وی ادامه داد: از نظر اقتصادی فشارهای زیادی در کشور و کشور وجود دارد و همه ما تلاش می کنیم با مقاومت و فعالیت بیشتر خسارت جنگ را به حداقل برسانیم ، هزینه ها را کاهش دهیم و بهره وری را افزایش دهیم و دشمن را شکست دهیم.

وزیر انرژی گفت: “در جنگ روانی ، مقاومت جامعه ما بسیار مهم است ، بنابراین هر کسی که در این صحنه فعال باشد ، اعمال و رفتار او ثبت می شود ، اما اگر من خودم را در چند سال آینده قرار دهم و با آن روبرو شوم چه گروهی در این سالها بازی کرد و تأثیر اصلی و انگشت ما بر صاحبان تریبون است ، همه کسانی که امروز تریبون دارند ، از سرور گرفته تا مدیر رسانه ، همه کسانی که به طور مستقیم و غیرمستقیم با شبکه ارتباط برقرار می کنند. بیشتر صحنه های جنگ ، یعنی روح و ستون ، مرتبط هستند.

وی افزود: دشمنان می خواهند قدرت مردم ما را برای اجرای برنامه های بعدی کاهش دهند ، بنابراین وظیفه کسانی که مستقیماً و غیرمستقیم با روحیه مردم رفتار می کنند در تاریخ گنجانده خواهد شد و هدف اصلی ما افزایش رضایت مندی همه مردم است.

وی گفت من به عنوان یک مدیر اجرایی ، به خودم و همکارانم در شرایط تحریم دستور افتتاح 250 پروژه در کشور تا پایان سال را داده ام و گفت: بیایید به طور همزمان تأمین آب 400 روستا در 20 استان مرکزی همدان را باز کنیم.

انتهای پیام