اخبار سلامت

سیل کم تحرکی در ایران تا ۲۰ سال آینده/ ۳۰ میلیون ایرانی فشار خون دارند!

به گزارش شفاف ، افشین ملایی در جلسه شورای سیاستگذاری فعال شهری ایران که عصر امروز (پنجشنبه) برگزار شد ، گفت که طی 10 سال آینده سیل تکرار نشدنی در کشور رخ خواهد داد. بگذارید برای این سیل آماده شویم و مدیریت پیشگیرانه را انجام دهیم ، زیرا آمارهای بهداشتی نشان می دهد که با سیل بی تحرک کشور تا دو دهه آینده بی تحرک خواهیم بود و از این طریق تمام توانایی های کشور زیر سوال می رود. ما با افرادی ملاقات خواهیم کرد که قدرت محدودی دارند و از سلامت و تناسب اندام خوبی برخوردار نیستند.

وی ادامه داد: وقتی شیوع سبک زندگی کم تحرک در کشور به 56 درصد می رسد ، همه افراد سالم احساس خطر می کنند و این سال مطرح می شود که چرا افراد کم تحرک باید 56 درصد مردم و 65 درصد زنان باشند؟

رئیس فدراسیون ورزش های پرطرفدار با بیان اینکه اگر وقت را از دست بدهیم عواقب جبران ناپذیری خواهیم داشت: در جلسه شورای عالی سالمندان اظهار داشت که نرخ پیری در ایران سریعتر از پیری در همه کشورها است. که او دارد.

ملایی ادامه داد: “در سالهای اخیر ، ما شاهد تغییرات جمعیتی بوده ایم که به تدریج در حال ظهور است و ما در 10 سال آینده با مشکل پیری مقابله خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس تاج نشان داد که می توانیم پدیده هایی داشته باشیم که کشور را به چالش بکشد ، گفت: “اگر سیاست های خود را تغییر ندهیم ، بسیار خطرناک خواهیم بود و با چالش های رنج و مدیریت روبرو خواهیم شد.” شد.

رئیس فدراسیون ورزش های پرطرفدار با بیان اینکه دانشجویانی که باید سبک ترین جمعیت را داشته باشند اما باید 22٪ چاق باشند ، اظهار داشت: طبق گفته وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، 30 میلیون تا 700 هزار ایرانی فشار خون بالا دارند! چه اتفاقی افتاد که ایرانیان این همه فشار خون را تحمل کردند؟ چگونه باید این وضعیت حل شود؟ مطمئناً باید سیاست های جدید را در نظر بگیریم و هم افزایی داشته باشیم.

ملاولا ادامه داد: ما می دانیم که منابع اقتصادی دولت محدود است ، اما پس از ایجاد توانمندی های ملی ، ما می توانیم یک واقعه بزرگ را تصور کنیم ، بنابراین می توان به سرمایه اجتماعی نگاه کرد ، زیرساخت ها را توسعه داد و به سمت یک ایران فعال حرکت کرد.