اخبار عمومی

شوراهای شهرستان باید قدرت تعامل بادستگاه های اجرایی راداشته باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مجید غلامپور روز شنبه در جلسه انتخابات ریاست شورای اسلامی شهر راش وی با اشاره به اینکه شورا باید قدرت مذاکره و تعامل را داشته باشد گفت: شورا در کنار مسئولان دستگاه های اجرایی و شوراهای شهر که باید قدرت چانه زنی و تعامل بالایی داشته باشند یک ابزار قوی و م effectiveثر است.

وی با اشاره به نقش م theثر معاون در پیشبرد اهداف عمرانی شهر ، گفت: “فرصت طلایی بودن در هیئت مشورتی اسلامی حسین زاده می تواند زمینه رشد و توسعه شهر را فراهم کند و همه ما باید به آن ظرفیت توجه کنیم.” آن را خوب

فرماندار راش نشان می دهد که به دنبال توسعه متوازن در طول سال است راش افزودیم: فعالیت شهرداری فراتر از شهر است و از نمایندگان منتخب انتظار می رود در جهت توسعه متوازن شهر و هم افزایی در این زمینه گام های اساسی بردارند.

وی بر توسعه شهر تأکید کرد راش وی با اشاره به ضرورت وحدت و همدلی مسئولان خاطرنشان کرد: اتحاد اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرک و همدلی و تعامل با نمایندگان مجلس و دستگاه های اجرایی روند توسعه همه جانبه را تسریع می کند. شهر می متاسفبه

غلامپور بر جستجوی موضوعات در شورای اسلامی شهر تاکید کرد و خاطرنشان کرد که موفقیت شورای اسلامی شهر بستگی به وحدت ، همبستگی ، حاکمیت قانون و عملکرد آن و ظرفیت شهر دارد. در برخی از بخشها می توان گامهای بلند هدف برداشت. برداشت موثر.

در این جلسه ، عباس رشیدی ، نماینده شورای منطقه ارد و علی بیضایی ، نماینده شهر راش آنها نامزد انتخاب شهردار شدند و در نهایت عباس رشیدی با 3 رای برای شهردار شدن راش به مدت یک سال انتخاب شد.

ناصر دلخوش ، نماینده شورای اسلامی شهر راش و نسرین پیل تن ، نماینده شورای اسلامی شهر ارد نامزد نمایندگی شورای اسلامی شهر راش در استان ، نسرین پیلتان با 3 رای اعضا به مدت چهار سال به عنوان شورای استان فارس انتخاب شد.

همچنین غلامحسین زندپیل ، نماینده مخالف شورای اسلامی منطقه مرکزی ، با سه رای به عنوان نایب رئیس ، ناصر دلخوش به عنوان پنج سخنگو و علی بیضایی با 5 رای به عنوان دبیر ریاست شورای اسلامی شهر اسلامی. راش انتخاب شدند