اخبار جامعه

آوایی: مسئولان به فکر ساختن محیط‌های استاندارد برای آموزش و اسکان معلمان باشند

نماینده دزفول با اشاره به آتش سوزی در اتاق خواب معلم دزفول به مجلس شورای اسلامی گفت كه مقامات اجرایی باید در مورد رفع كمبود و ایجاد محیط های استاندارد برای تربیت و اسكان معلمان فكر كنند.

به گزارش خبر فوری ، سید احمد آوایی در واکنش به آتش سوزی در اتاق خواب معلمان در دزفول در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

“چهره مسئله را پاک نکنید. مسئله روشن است.

کافی است مقامات اجرایی مسئولیت عدم مراقبت از مناطق آسیب دیده را به جای مکالمه انحرافی و به جای فرار از خط مقدم در صورت آتش سوزی جدی ، بپذیرند و با آسیب شناسی اصولی اقدامات تخصصی را برای رفع تبعیض های ناعادلانه انجام دهند.

“به جای انحراف از موضوع ، به فکر رفع کمبود و ایجاد محیط های استاندارد برای تربیت معلم و مسکن باشید.”

به گزارش خبر فوری ، هفته گذشته ، وزارت آموزش و پرورش در یک حضور در فراشیان سردشت (دزفول) توضیح داد که پس از یک رعد و برق وحشتناک و حادثه آتش سوزی ، این حادثه حدود ساعت 9 شب سه شنبه (20 ژانویه) رخ داد و صاعقه به چشمه در منطقه سردشت دزفول اتاق خواب انجمن فرهنگی سه معلم از مناطق شیرین و کنگرستان. یکی از مربیان آسیب دیده در این حادثه یکی از معلمان عشایری محبوب و دو نفر دیگر معلمان عزیز روستا بودند که شب حادثه در آن مجموعه بودند.

چند روز بعد ، رئیس تروما و گریل آیت الله طالقانی در اهواز گفت که یک قربانی آتش سوزی در پادگان سردشت در دزفول ، نیما همتی 15 ساله ، در تاریخ 5 بهمن با 57 درصد سوختگی و 85 درصد دیگر درگذشت. از کشته شدگان تصادف سودمند نیستند.

انتهای پیام