اخبار حوادث

سفر دبیر کل هلال احمر به سیستان و بلوچستان/ افتتاح قرارگاه مرکزی مبارزه با کرونا

دبیر کل انجمن ماه سرخ در یک سفر یک روزه به زاهدان ، نظارت بر عملیات امداد و نجات انجمن ماه سرخ برای مقابله با شیوع کرونا و اجرای نذر ملی آب 4 ، و با حضور آن ، پیشگیری از تاج مرکزی و کمپ پیشگیری ایجاد شد.

به گزارش خبر فوری ، محمد حسن قوسیان مقدم صبح امروز وی به استانهای سیستان و بلوچستان سفر کرد و با همراهی مدیرکل انجمن ماه سرخ استان و همکاران ارشد با استاندار دیدار کرد.

دبیرکل انجمن ماه سرخ در این بازدید ستاد مبارزه و پیشگیری از تاجگذاری را افتتاح کرد و از روند جمع آوری و توزیع کامیون های هلال احمر در استان بازدید کرد و توضیح داد: علاوه بر اقدامات فوری برای تهیه و ارسال سلامت. تجهیزات ، ماه سرخ و دارو 24 سازمان خیریه بزرگ را در سیستان و بلوچستان بسیج کرده است و تاکنون کمک هایی در این استان انجام شده و در حال توزیع است.

قوسیان همچنین به همراه مقامات ارشد استان سیستان و بلوچستان از شهر میرومبرو بازدید کرده و از بیمارستان آن شهر مرزی بازدید کرده و از نزدیک با فعالیت های این مرکز درمانی آشنا شدند.

دبیرکل انجمن ماه سرخ با اشاره به اقدام سالانه و مهم انجمن ماه سرخ با عنوان “پروژه نذر آب” در استانهای سیستان و بلوچستان گفت: امسال نذر آب 4 در این استان برگزار می شود. تأمین آب به تمام نقاط نیازمند استان بلوچستان و مانند سالهای گذشته برای درمان دردهای خشکسالی این افراد.

غربالگری در مرزهای استان

احمدعلی موهبتی – فرماندار سیستان و بلوچستان – همچنین از ماه سرخ برای انجام یک پروژه غربالگری در گذرگاه شیر هیرمند ، ریمبا چابهار و پایانه مرزی میرجاوه تشکر کرد و از استان خواست برای افزایش پیشگیری و کنترل تاج ، حمایت خود را افزایش دهد.

وی همچنین توضیح داد که مردم در این استان به دلیل مشکلات و محدودیت دسترسی اغلب دیر به مراکز درمانی مراجعه می کنند که این امر منجر به مرگ و میر بیش از حد طبیعی و تعداد بیماران مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب در سیستان و بلوچستان شده است. با استانهای دیگر بمانید.

موهبتی با قدردانی از عملکرد ماه سرخ ، از کمبود نیرو و محدودیت در امکانات و زیرساخت های پزشکی استان شکایت کرد و از دبیرکل انجمن ماه سرخ خواست تا وزیر بهداشت و رئیس سازمان ملل را مورد انتقاد قرار دهد. دفتر مرکزی کرونا. کروناس جلوه خاصی به این استان می بخشد.

براساس پایگاه اطلاع رسانی ماه سرخ ، محموله های انجمن ماه سرخ به استان های سیستان و بلوچستان در دو قسمت پیشگیری و درمان تاج است. بیش از 1.2 میلیون ماسک و سایر محصولات بهداشتی به بخش پیشگیری ارسال شده و صدها کپسول اکسیژن و تعداد زیادی تولید کننده اکسیژن خانگی از جمله افراد محلی به بخش درمان وارد شده اند. Covid 19 را می توان با این بیماری استفاده کرد. برای دریافت رایگان آن از بانک اعتماد پزشکی ماه سرخ.

انتهای پیام