اخبار عمومی

درخواست برای استقرار بیمارستان صحرایی در آبادان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، شکرالله سلمان زاده شامگاه سه شنبه در نشستی در ستاد تاج در جنوب غربی خوزستان گفت: “میزان بیماری های گسترده در منطقه بسیار زیاد است. اگر وضعیت به همین منوال پیش برود و شهر تعطیل نشود ، فاجعه رخ می دهد. حاصل شود. “

وی افزود: ظرفیت بیمارستان آیت الله خداوند طالقانی آبادان در نهایت به بیمارستان اصلی بیماران کرونری تبدیل شد و دیگر جایی برای بیماران جدید ندارد. تعداد مطب های پیوسته و سرپایی در همه بیمارستان های وابسته افزایش یافته است و ما بیمارستان سفید نداریم.

سلمان زاده با بیان اینکه از بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان درخواست راه اندازی بیمارستان روستایی در منطقه را داشتیم ، گفت: وضعیت کنونی رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کاهش عادی سازی افراد است. مسئولان.

آبادان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: عدم حضور میهمانان در جلسه امروز نشان می دهد که عادی سازی و سلامت پیچیده کارکنان دولت تنها در این وضعیت وخیم باقی مانده است.

سلمان زاده تاکید کرد که پذیرش واکسن بستگی به آن دارد های وی گفت: “سالمندان جوانتر هستند و ما امیدواریم شهروندان را تشویق به واکسیناسیون سالمندان کنیم.”

وی تاکید کرد: امروزه بهترین راه پیشگیری از بیماری و کاهش بستری شدن در بیمارستان استفاده از ماسک و تزریق واکسن است. گروه ها هدف است.