اخبار حوادث

خودروهای شوتی خط قرمز پلیس است/ بیشترین قاچاق کالا از مبادی رسمی صورت می‌گیرد

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه طرح برخورد با خودروهای تیرانداز از هفته آینده به درخواست مردم اجرا می شود ، گفت: این یک کار نیست و ما در قانون شکنی جدی هستیم.

به گزارش خبر فوری ، سردار قاسم رضایی در مراسم افتتاح مرکز فرآیند اطلاعات گمرک پلیس گمرک با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی قصد دارد با باندهای قاچاق به ویژه در پایگاه های رسمی مبارزه کند ، اظهار کرد: اقتصاد به طور چشمگیری در حال کوچک شدن است.

وی با اشاره به اینکه تخمین زده می شود بیشتر قاچاق کالا از منابع رسمی انجام می شود ، افزود: در حال حاضر موضوع کنترل هوشمند پلیس در فرآیندهای تجارت گمرک باز شده است.

وی با تاکید بر اینکه برخی قوانین و قوانین نیازی به بازدارندگی ندارد و باید تغییر یا تغییر یابد ، تصریح کرد: مقامات باید برای رفع ضعف قانون وارد شوند ، نیروهای پلیس به ملوانان و ملوانان اجازه می دهند و مرزبانان نیز بارها به مرزبانان اعلام کرده اند.

سردار رضایی تصریح کرده است که پلیس در انجام مأموریت های مأموریت از قانون با اشراف اطلاعاتی پیروی می کند و روح محافظه کاری و آرامش معنی ندارد ، افزود: از پایگاه های اطلاعاتی جامع و سیستم های هوشمند ، کنترل اطلاعات سایر دستگاه های مسئول. تمام شد.

یک مقام ارشد پلیس با بیان اینکه استقرار پلیس در گمرک مدیریت پیشگیری از فساد را تقویت می کند ، افزود: کار پلیس امنیت اقتصادی بسیار خوب و قابل تقدیر است ، اما از این پس هر ماه پلیس پیشرفت خود را گزارش می دهد. شاهد پیشرفت ها و جهش های چشمگیری خواهیم بود.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: “همانطور که ما برای آزادی مناطق تحت اشغال تا شهادت می جنگیم ، امروز نیز مهم نیست. مبارزه با قاچاق وظیفه ماست ، اما ابزار و زیرساخت های آن نیز باید فراهم شود.”

وی خاطرنشان کرد: بخشی از پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گمرک باید با بهره مندی از کارشناسان اتاق فکر هوشمند و معقول عمل کند. وی گفت: “مطمئناً با بسیج پایگاه داده سایر دستگاهها ، این موضوع به این نتیجه می رسد که علاوه بر این ، مسئولان نظارت هوشمند پلیس باید کنترل کافی بر قلمرو جغرافیایی خود داشته باشند.

سردار رضایی اظهار داشت که نتیجه کار باید در وضعیت بازار ، به ویژه در بخش تولید ، نه تنها در گمرک ، قابل مشاهده و ملموس باشد و این ، همانطور که گفته شد ، با مسئولیت پذیری سایر دستگاه ها ، به ویژه در بحث پایگاه داده ، به دست می آید. غنی سازی وی افزود: اگر سایر دستگاه ها همکاری نمی کنند ، مطمئناً باید در برابر سیستم و بیت المال پاسخگو باشند و این درخواست از سوی پلیس درست و جدی است.

به گزارش وب سایت پلیس ، وی خاطرنشان کرد که نقش پلیس امنیت اقتصادی مانند یک لوکوموتیو است ، بدین معنا که با ایجاد و بهره برداری از مفاد و دستورالعمل همه دستگاه ها و سازمان های مسئول و استفاده از همه اختیارات موجود ، افزود: بستر مناسبی به صلح اقتصادی منجر خواهد شد.

انتهای پیام