اخبار عمومی

تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان های امام راحل

به گزارش پایگاه خبری ،
وزیر ورزش و جوانان با تمدید قرارداد انجمن ورزش و جوانان سابق با آرمان های امام (ره) گفت: در هفته هفته تربیت بدنی به مردم پیغام می دهیم که ورزش هنوز زنده است و موتور عزت و امید ”

سید حمید سجادی با تبریک روز ملی تربیت بدنی و ورزش گفت: در این هفته ستاد وزارت ورزش و جوانان ایجاد شده است و یکی از برنامه های ارزشمند این اقامتگاه حضور ورزش و جوانان است. وی بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.

دکتر سجادی با بیان اینکه جامعه ورزشی همیشه در همه زمینه ها تأثیر داشته است ، گفت: “هدف این برنامه این است که بگوییم جامعه ورزشی و جوانان و همچنین آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی در آن باقی مانده است.” زمین.”

وزیر ورزش و جوانان درباره برنامه های تربیت بدنی و هفته ورزش نیز گفت: در این هفته چشم انداز کلی ما توسعه ورزش های همگانی و احیای آن بخش از ورزش در دوران پس از تاج است.

وی افزود: تقریباً دو سال از شروع این ورزش با ویروس تاج می گذرد و مردم از این ورزش دور شده اند ، اما به لطف حوادث و برنامه های واکسیناسیون وضعیت در حال بهبود است و امیدواریم با برنامه های مختلف ورزشی کار کنیم. به حالت عادی برگردد

تغییر بزرگی در ورزش زنان پیش از موعد وجود دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: در دولت سیزدهم مدیریت ورزش بانوان را به حال خود واگذار می کنیم و امیدوارم بتوان ورزش زنان را به استقلال لازم رساند.

آقای سجادی اظهار داشت: “در زمینه ورزش بانوان ، ما باید تدابیری را اتخاذ کنیم تا از رعایت حقوق زنان اطمینان حاصل شود. وزارت ورزش و جوانان از تمام توان خود برای آوردن ورزش زنان به جایگاه اصلی خود استفاده می کند.” و زنان ورزشکار برای رسیدن به همه حقوق آنها

وزیر ورزش و جوانان افزود: زنان به عنوان نیمی از جامعه در ورزش کشور شرکت می کنند. بنابراین کلاسهای آموزشی ، انتشار ، آموزش ، رهبری ، داوری و … باید به جایگاه اصلی خود برسد و این موضوع با برنامه ریزی در دستور کار وزارتخانه قرار دارد.

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم مدیریت ورزش زنان را به آنها واگذار می کنیم و امیدوارم بتوانیم ورزش زنان را به استقلال لازم برسانیم ، بنابراین ورزش زنان باید مستقل باشد تا در مرحله اولیه به خودکفایی لازم برسد.

عضو کابینه سیزدهم با اشاره به استقلال ورزش زنان گفت: اگر استقلال لازم را در ورزش زنان ایجاد کنیم ، خودکفایی لازم را در نیروی انسانی متخصص برای آموزش ، امکانات و فضای ورزشی و ایجاد استانداردهای لازم برای ورزش ، نیازهای آموزشی