اقتصادی

گازبهای بیش از ۳ میلیون مشترک تهرانی رایگان شد

مدیرعامل شرکت گاز تهران گفت: بین زمستان 1399 و اجرای طرح بخشودگی گاز تا شهریور امسال در مجموع حدود 3 میلیون و 280 هزار مشترک به این طرح ملحق شده اند.

به گزارش خبر فوری ، سعید توکلی با اشاره به اینکه بیش از 1.8 میلیون قبض با گاز رایگان در تابستان صادر شده است ، افزود: این طرح در راستای حفظ حقوق مشترکین کم مصرف است و می تواند عامل مهمی در تقویت مصرف کنندگان باشد. . ” گاز طبیعی برای مصرف بهینه است.

وی در مورد اصلاح مدل مصرف مشترکان گفت: میزان مصرف گاز مشترکان با نحوه استفاده آنها از گاز طبیعی ارتباط مستقیم دارد و استفاده بهینه از گاز در صرفه جویی در مصرف گاز و منابع اقتصادی آنها ارتباط دارد.

مدیرعامل شرکت گاز تهران گفت: از آنجا که مصرف بهینه و کم منجر به تخفیف و بخشش می شود ، مصرف خارج از مدل های معمولی و بهینه منجر به افزایش انتشار گاز می شود.

توکلی در مورد نکات مصرف بهینه گاز گفت: در زمستان لباس گرم بپوشید و دمای مناسب 18 تا 21 درجه (دمای راحتی) را حفظ کنید ، از وسایل گازسوز استاندارد با کارایی بالا ، موتورخانه های هوشمند ، عایق کاری لوله ها و تاسیسات و غیره استفاده کنید. این یکی از نکاتی است که می تواند حجم گاز مصرفی را کاهش دهد.

انتهای پیام