اقتصادی

خبر مهم وزیر نفت درباره رقم سهمیه جبرانی بنزین / ١٠ لیتر پایان آبان

به گزارش خبرگزاری برآنلاینجواد اوجی امروز در بیست و دومین نشست اوپک پلاس از تمدید تصمیم افزایش تولید در دسامبر 2020 در ماه گذشته خبر داد و گفت: اکثریت با افزایش تولید به 400 هزار بشکه در روز موافقت کردند.

وی با توجه به افزایش صادرات نفت ایران گفت: در دولت سیزدهم موفقیت های خوبی در صادرات نفت و میعانات نفتی حاصل شده و با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی و خارجی بهبود یافته است.

اوجی تاکید کرد: اقدام آمریکا علیه کودکان در آب‌های دریای عمان نیز نشان‌دهنده موفقیت ایران در افزایش صادرات نفت خام ایران است.

وی ادامه داد: وزارت نفت در تصمیمات خود تعلل نمی کند و تلاش می کنیم با استفاده از توانمندی ها و روش های مختلف فروش به موفقیت های بیشتری دست یابیم.

خبر مهم وزیر نفت از سهمیه غرامت یک بنزین در لیتر در پایان آبان ماه

اوجی در خصوص سهمیه غرامت بنزین افزود: از صبر و شکیبایی مردم ایران تشکر می کنم. امروزه تمامی ایستگاه ها به سیستم متصل هستند و از طریق کارت تامین انجام می شود.

وزیر نفت با تاکید بر اینکه سهمیه جبرانی در دولت تصویب شده است، گفت: 17 مورد برای استفاده و مصرف بنزین به عنوان کارت سوخت وجود دارد.

وی ادامه داد: برای جبران این اختلال سهمیه اسب شخصی که سهمیه معمولی 60 لیتری در ماه است در پایان آبان ماه به 70 لیتر افزایش می یابد. 5.6 میلیون کارت فعال برای موتورسیکلت وجود دارد که سهم آنها از 25 لیتر به 30 لیتر می رسد.

وزیر نفت کل غرامت را 258 میلیون لیتر اعلام کرد.

223227